• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

range opgeven lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Didelpara

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2015
Berichten
57
beste,

in bijgevoegd formulier wil ik in het tabblad "werkfiche" in het vak 'naam' de naam zetten wanneer de persoon aanwezig is, wanneer er iets anders staat dan de datum van vandaag moet er niks in het veld 'naam' ingevuld worden
Deze naam wordt in dit geval gekopieerd vanaf het tabblad januari met volgende formule:
=ALS('januari 2018'!B5=VANDAAG();'januari 2018'!A5;"")
dit lukt zolang ik B5 niet verander, maar range B5:AF5 lukt niet
Bekijk bijlage verlofblad 2018.xlsx
 
Er is geen tabblad "werkfiche".
in cel 'januari 2018'!B5 staat een F???
 
tabblad werkfiche staat helemaal laatst en de cel die ik heb gebruikt om te testen is B5 daar zou moeten staan 27/11/2017
 
Tabblad "werkfiche" bestaat.
Ik begrijp alleen niet welk resultaat je zoekt.
 
Het resultaat zou moeten zijn dat in het werkblad "werkfiches" bij "naam" de naam komt van het personeelslid wanneer hij aanwezig is.
ik zou vanaf kolom B tem AF per personeelslid alle dagen van de maand invullen en wanneer de datum overeen komt met vandaag kopieert hij de naam uit kolom A en zet het in de cel naast naam in het werkblad "werkfiches".
Wanneer er iets anders in de cel staat R, V of 36 dan moet er niks in het vak komen.
Ik zou dus een werkfiche maken voor elk personeelslid, en wanneer ik op een button druk moeten alle werkfiches afgedrukt worden die een naam bevatten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan