onverwachte widgets

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeel2008

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Berichten
839
hallo, ik ben op een testwebsite voor wordpress bezig.
nu heb ik geen enkele widget toegevoegd, maar toch krijg ik rechts enkele dingen te zien zoals pagina,s, categorieen, en archief.

http://jeelsites.nl/dijken/

hoe kom ik daaraan, maar beter nog: hoe kom ik ervanaf?

mvg jeel2008
 
lege

het is op te lossen door een willekeurige andere widget te plaatsen
 
hallo femke, maar dat ging dus niet, alleen door er een andere voor in de plaats te zetten. de keus was: de default widgets of een andere.
 
Ten alle tijden moet je ze kunnen verwijderen. Of inderdaad een andere voor in de plaats te zetten en dan die te verwijderen.
Ik werk veel met WP en heb nog nooit een theme gehad waarbij ik geen inhoud in de widgets kon verwijderen.

Wellicht ligt het aan het theme? Ik heb geen idee. Maar ik zou zeggen, het moet echt kunnen.
 
widgets

je kunt de inhoud wel verwijderen of aanpassen vd widgets zelf, maar als je kiest voor bv een sidebar rechts, dan zet het systeem er zelf by default een paar widgets in.
wil je die widgets niet, dan gaan ze pas weg als je zelf een andere widget kiest, bv een html-widget/tekst-widget. als je daar dan geen tekst in zet, dan heb je pas een lege sidebar.
 
Nou, toch vreemd. Dat heb ik dus nog nooit gehad. Ik denk dus dat het aan het theme ligt.
 
widget

hallo femke, ja, dat denk ik ook bij nader inzien. (theme is: Enfold).
in ieder geval bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan