Snelkoppeling op werkbalk snelle toegang naar word-template

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robzster

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2007
Berichten
18
De titel zegt het eigenlijk al... Ik wil graag (wrs met een macro) een Snelkoppeling op werkbalk snelle toegang naar word-template.

Ik heb sjabloon (.dotx) met een standaard lay-out (huisstijl) opgeslagen. Ik wil deze met één klik kunnen openen.

Wie kan mij helpen?
 
Als je naar <Bestand>, <Nieuw> gaat en je klikt (daar heb je de enkele klik) op <Mijn sjablonen>, dan staat-ie daar, als het goed is, mooi tussen. Lijkt mij een prima en snelle oplossing. Daarvoor hoef je niks te programmeren.
 
Dat klopt, dat zou ook moeten kunnen. Echter, als ik dat doe en ik kijk onder de map "PRIVÉ" krijgt ik de volgende melding:
Er kan geen verbinding worden gemaakt om sjablonen op te halen, waardoor deze nu niet kunnen worden weergegeven.

Het betreffende sjabloon is echter wel juist opgeslagen onder 'mijn documenten>>Aangepast Office-sjablonen'

Dus vandaar mijn eerder vraag.

Maar indien je de oplossing hebt voor het bovenstaande, dan graag!

Thx
Rob
 
Kloppen de paden wel? Je hebt een instelling voor <Gebruikssjablonen> (eigen gebruik) en <Werkgroepsjablonen> (algemeen gebruik, meestal netwerk locatie). Een map <Privé> zit daar standaard niet bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan