Samsung s7 steeds vol (32gb en maar 11gb gebruikt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsvanbussel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2017
Berichten
3
Hallo
Hoe kan het dat mijn samsung s7 steeds vol is.
Ik heb een 32gb maar als ik naar opslag ga geeft hij maar 11gb gebruikt aan maar toch geeft hij steeds vol aan.
Een vriend van me heeft een s6 en heeft hetzelfde verbruikt en heeft ongeveer 10 gb over.
Het zal toch niet zo zijn dat de s7 21gb aan systeemgeheugen verbruikt dat zou ik heel slecht vinden.
Hopelijk heeft iemand een oplossing.
Ik heb een screenshot toegevoegd met het verbruik.

Screenshot_20171203-131623.png
 
Leeg je cache eens? En installeer anders een goede goed-gedownloade cleaner-app.
 
Start eens met apps te verplaatsen naar je sd kaart
 
Start eens met apps te verplaatsen naar je sd kaart
Dan alsnog zie ik dat er echt een hoop ruimte verloren gaat. Kan je niet kijken per app wat er gebruikt wordt aan ruimte?
Er moet ergens een grote bron zitten met vele gigabytes aan data.
 
ik heb de meest verplaatsbare apps al op een sd kaart staan maar sommige staan vast zo bv de grootste gevallen zijn spotify 1gb en facebook 541 mb en googleplay services 460 mb daarna komen meerdere kleine van 200 mb dit maakt het verschil ook niet toch?
 
Ik heb er geen verstand van maar kijk even hier naar.
 
oplossing?

Ik heb dit ook gehad met mijn gsm, steeds voller terwijl er eigenlijk niets nieuws bijkwam, apps fotos en videos verwijderd, maar hielp niets!

Ik heb een enorme update gehad van/voor de gsm, dan zou de gsm bij het bijwerken alle oude dingen er af moeten gooien.

De updates en ouede instellingen bleven allemaal op de gsm staan, zodat deze op een gegeven moment helemaal vol was.

Gsm terug gezet naar de fabrieksinstellingen, en voila... weer heel veel ruimte met alle nieuwe updates erop, door de gsm terug te zetten naar
de fabrieksinstellingen, heeft hij dus alle oude rommel eraf gegooid!

Het vervelende is wel dat je alles er opnieuw op moet zetten, dus voor je hier aan begint... schrijf even alle apps op die op je gsm staan en sla
gegevens, fotos enz even op, bv op harde schijf van je pc of op een cloud!

mvg Rockweiler
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan