Mijn pc springt na 2 seconden op slaapstand. Hoe kan ik dit verhelpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SVX10

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2017
Berichten
5
Hallo,

Ik heb een pc van de merk medion (MED MT 8107). Het draait op window 10 pro.

Als ik wil inlog op pc (met mijn microsoftaccount) dan lukt dat wel, alleen dan springt het na 2 seconden weer naar slaapstand(inlogscherm). Als ik het probeer weer opnieuw, dan krijg ik precies hetzelfde resultaat. Dit probleem heb ik sinds vandaag. (Na de window 10 update die ik gister tijdens het afsluiten heb gedaan) Mijn computer heeft dit nooit eerder gedaan.

Op mijn pc zijn er meerdere account als ik daar op inlog dan lukt het wel. Deze accounts zijn wel standaardgebruikers en geen administrator van de pc. Alleen mijn account is administrator dus kan ik mijn pc ook niet op fabrieksinstellen zetten.

Opnieuw opstarten op verschillende manieren heb ik al geprobeerd. Dat leverde ook geen resultaat op.

Heeft iemand dit probleem ook eerder gehad? Weet iemand misschien waar aan het kan liggen en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt.
 
Hallo,

Heb gisteren ook de update gedraaid en heb dit probleem niet. Ik zou de update terug draaien om te kijken of het daar aan ligt.
 
Bedankt voor uw reactie. Weet u misschien hoe ik dit moet doen?
 
Via Instellingen --> Bijwerken en Beveiliging --> Geschiedenis van uw Updates --> Installatie van updates ongedaan maken

Screenshot_22.png
 
En dat dan binnen 2 seconden ;)
Of in Safe mode uiteraard :)
 
Ook in Safe mode?
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de update verwijderd, maar dat was ook niet het probleem. Ik heb uiteindelijk een van andere accounts administrator kunnen maken en mijn account van mij pc verwijderen en opnieuw er opzet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan