Probleem met Dropdown menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

LucasPostma112

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2017
Berichten
1
Beste leden,

Ik ben nieuw op dit forum en al een tijdje geinterhseert in websites maken en meer te leren over html css en javascript.
Alleen kom ik er nog niet echt uit met javascript en loop ik nu tegen een probleem aan bij het ontwerpen van een website.

Ik ben een website aan het maken voor een klant en heb als basis een template genomen.
Nu heb ik de website al bijna af en heb ik een probleem in het script over het hoofd gezien.

Als de website op PC of mobile in een smalle window zit en de button voor het dropdown menu verschijnt kan je overal klikken en het menu komt tevoorschijn in plaats van als je alleen de button met 3 streepjes aanklikt.

De website staat zo ver als hij gemaakt is op www.zapreofficial.com

Zoals je kunt zien is er niks aan de hand als de window heel breed is maar als hij op mobile formaat getoond word en het menu wegvalt kan je niet op bijv 'meld je aan' klikken. Of op de andere subpagina's kan je ook nergens op klikken omdat het menu dan tevoorschijn komt.

Ik hoop dat ik het probleem zo duidelijk heb uitgelegd.
Het template waar het probleem in zit is hier te downloaden: https://we.tl/ZPzHYJqJxR
Verder krijg ik geen support van de ontwikkelaar en is mijn klant helemaal verlieft op het design.

Ik hoop dat iemand mij kan uitleggen wat te doen of het template naar mij terug kan sturen met de actie gelinkt naar de juiste knop.

Mvg. Lucas
 
Laatst bewerkt:
Hoi Lukas, welkom op het forum:)
De laaste maal dat ik nog een website heb ontworpen is meer dan 5 jaar terug, mijn kennis is zeker niet up to date.
Maar als ik je postje doorlees staan volgens mij de scripts in the body, zet die eens in de header. (of footer)
Een ding weet ik wel zeker, haal zo snel mogelijk je emailadres uit je postje, nu zit je te vissen naar spam.
Helaas heeft niet iedereen de beste bedoelingen op dit forum.:evil:
 
RE: Verder krijg ik geen support van de ontwikkelaar
Dit gebeurt wel vaker bij gratis templates. Bij sommige aanbieders kan je support bij een template aanschaffen.

Wijzig het volgende dan kan je verder...
Code:
html

<nav id="nav">
.....
</nav>
<a href="#navPanel" class="close"></a>

<!-- <a href="#menu" class="navPanelToggle"><span class="fa fa-bars"></span></a> -->
<a href="#navPanel" class="navPanelToggle"><span class="fa fa-bars"></span></a>

main.css

.navPanelToggle {
    text-decoration: none;
    /* text-decoration: none; */
    /* height: 100%; */
    left: 0;

main.js

// Navigation Panel Toggle.
//    $('<a href="#navPanel" class="navPanelToggle"></a>')
//        .appendTo($body);

RE: als ik je postje doorlees staan volgens mij de scripts in the body, zet die eens in de header
Omdat performance van pagina's tegenwoordige belangrijk is horen de scripts vlak boven </body> - ze staan goed in je template.

Suc6. Have fun.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan