netflix. audio loopt achter. androidbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
1.876
Ik heb netflix op mn V88-4k-androidbox. Kodi geeft geen problemen maar bij Netflix loopt t geluid achter bij t beeld.
Wat heb ik al geprobeerd;
Andere wifi dongle, netwerkkabel aan de router, andere hdmi kabel, andere tv, androidbox terug naar fabrieksinstellingen, netflix-instellingen van automatisch naar hoge kwaliteit maar niets lijkt te werken.
Iemand nog ideeën?
 
Hallo Snijworst!
Heb je al geprobeerd in de Appstore een nieuwe versie van Netflix te downloaden, de voorgeinstalleerde versies op deze boxen zijn meestal verouderd...
Laat me weten of dit werkt?
Ik wou hier ook aan toevoegen dat niet alle Android boxen een lopend contract hebben met netflix om de beste instellingen te bekomen.
Geen zorgen, Netflix werkt sowieso, maar niet altijd op de hoogste instellingen.
Wordt in de volgende link uitgelegd, in het Engels:
http://androidpcreview.com/netflix-hd-android-tv-box/
Vrolijke kerst!
 
De androidbox is geroot en dat is waarschijnlijk de reden dat de netflixapp niet via de appstore gedownload kan worden. Dat gaat vanaf de helppagina('s) van netflix.

De app un- en herinstalleren, de box terug naar fabrieksinstellingen zetten, alle overbodige apps verwijderen, het helpt allemaal niet.

Het probleem is uiteindelijk verholpen door de box te verkopen en de opbrengst te investeren in eenGoogle Chromecast.
WAT. EEN. GEWELDIG. SPEELGOED...!

Extragratis tip; koop de echte van Google en niet de Mirascreen of een ander dubieus exemplaar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan