copy en plak in opstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel0138

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
165
In TB wil ik wanneer ik een mail op stel in plaats van alles te schrijven de tekst van een word document plakken in TB. Kan ik dan een word bestand gebruiken of moet het een rtf of txt bestand zijn. De ander moet het kunnen lezen en vaak met een ander mail programma.
 
Iedere tekst uit een bestand van welk type dan ook kan je kopiëren en plakken.
 
Als het eerst wordt geplakt in een .txt bestand en ontdaan van harde returns dan ontvangt de geadresseerde de e-mail in het lettertype dat zelf werd gekozen. Hier is veel voor te zeggen.

Uitwisselen van geformatteerde tekst tussen programma's kan niet zonder de opmaak te verliezen en ongewenste dingen te zien.

Wat natuurlijk wél kan, dat is naar vertrouwde contacten een PDF bestand meesturen als bijlage. Daarvoor converteert u uw eigen Word bestand naar PDF en er zijn dus geen extra stappen nodig. Schrijf in de e-mail bepaalde kernbegrippen over het onderwerp, zodat de e-mail terug te vinden is en de ander weet wat er wordt geopend. Een bijlage sturen is nuttig om de e-mail echt zo te laten overkomen als een brief. Er kunnen kopieën worden meegestuurd als; eerdere brieven en rekeningen. Ook om uit te printen is dat voor de ander bijzonder nuttig.

Hier een adres om een Word bestand te converteren. Dubbelklik op My Computer onder Browse. https://www.sodapdf.com/word-to-pdf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan