Problemen met installatie Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.
Femke,

Ik weet hoe ik eml bestanden kan openen met outlook. Dat is niet mijn vraag. Maar goed lezen is een vak apart.

Er staat dat ik wil dat alle bestanden als eml. blijven bestaan en dat kan niet met outlook. Outlook zet ze om. En ja, natuurlijk kan ik ze per stuk laten openen met outlook vanuit een ander opslagbox maar het is vreselijk zoeken tussen een paar duizend mails. Dat is dus geen oplossing. Bovendien slaat ouitlook alle nieuwe mail niet meer op als eml. wat problemen geeft als je over wil op een ander systeem en wellicht wil ik dat ooit. Ik wil het dus alleen als outlook ZELF zijn mail ook op kan slaan als eml bestand.

Als je het nu nog niet begrijpt, vraag het maar dan zal ik het voor je spellen.
 
Kijk eens of Essentialpim het kan.
 
Ik heb en had alles op POP staan. Na de installatie van Thunderbird ineens op IMAP. Hoe verklaar je dat dan? Heb ik tijdens de Mozzilla installatie die 2 minuten duurde zelf alle acoounts op IMAP gezet en ben ik dat gewoon vergeten? Oh nee, toch niet. Dat zou ik ten eerste niet eens voor elkaar krijgen in 2 minuten en ten tweede wil ik helemaal geen IMAP dus waarom zou ik dat doen?




Imap of POP wordt bij Gmail niet in het ontvangende e-mail product, zoals Thunderbird, gedefinieerd, maar in het Gmail-account zelf. Thunderbird ziet dat het betreffende Gmail-account als Imap gezet is en handelt daar dan na.
De oplossing voor uw probleem is dus om naar uw Gmail-accountsettings te gaan en daar Imap in POP te veranderen.
Probleem daarbij is wel dat er een gerede kans is dat u al uw mails van dat account kwijt bent bij zo'n verandering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan