• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonbeukers

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Berichten
13
hallo,

ik denk dat het voor kenners wel gemakkelijk zelf begin ik pas met vba code in macro's

wat ik zou willen verkrijgen is als ik een bedrag of cijfer invul in bv cel g10 en dan op enter klik dit bedrag automatisch opgeteld word in bv cel g15
en cel g10 dan leeg is zodat ik weer een ander bedrag of cijfer kan invullen dat dan weer na enter opgeteld word bij het bedrag van cel g15

bedankt voor de hulp en moeite
MVG paul
 
Plaats een voorbeeld bestandje en koop een toetsenbord met hoofdletters en leestekens.
 
weggesjorrist
 
Laatst bewerkt:
als je de tijd genomen had om mijn vraag echt te lezen zou je ni om een bestandje vragen daar het om twee cellen gaat tettekop
hoofdletters en leesteken man man man kan heel goed begrijpen dat je ni wil of kan helpen maar zo een comentaar kunnen we hier best missen denk ik zo
 
Schrijven zoals jij doet. Man, man, man.
Ok, wat jij wilt hoor.
 
Als een vraagsteller niet de moeite wil nemen om z'n vraag op een normaal geschreven wijze te formuleren en daarbij ook nog eens complete woorden weg laat waardoor het zinsverband niet meer klopt, neem ik niet de moeite om te proberen te begrijpen wat er precies wordt bedoeld en daarop een antwoord te geven.
Het staat anderen uiteraard vrij dat wel te doen.
 
Ik had een oplossing, maar die heb ik weggehaald. Zulke mensen zoeken het lekker zelf maar uit.
 
moetenernietteveelvanditsoorttsserskomenandersishetforumzoleeg.....:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan