Hulp gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeN

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2017
Berichten
5
Hallo Allemaal,

Alle eerst mijn excuses als deze vraag niet hier hoort.
Ik heb van te voren gekeken waar dit soort vragen thuis horen maar kon niks vinden.

Ik ben opzoek naar een vertrouwelijk iemand die mij wild helpen met mijn website forum.
Ik ben niet thuis in html, php, css, etc Op een of andere manier zal ik dit nooit begrijpen. En het is ook niet voor me weg gelegd denk ik.
Is er iemand hier die mij graag wilt helpen met kleine aanpassingen of kleine dingen wilt maken aan de website.

Helaas heb ik niet zo groot portemonnee. Ik heb een maand bedrag waar ik dingen van uit moet betalen.
Ik zit al jaren in een community en ik doe het met veel plezier voor de mensen.
Ik zoek al heel erg lang iemand die dit graag wilt doen.

Ik weet niet of je een privé bericht kunt sturen naar mij. Ik ken deze systeem niet "Forum" goed
Ik zal je heel erg dankbaar zijn als je mij op weg wilt helpen hier mee

Met vriendelijke groeten,
Michael
 
Wat moet aan gebeuren?
Alleen maar het installeren? Moet de boel nog worden ingesteld naar jouw wens of moet er worden gedesigned?
Wat meer informatie over je wensen zijn erg welkom.
 
Beetje vreemd. Is dat dan een geheime community? Wat bedoel je dan met 'mee wil doen'? We proberen hier voor iedereen problemen op te lossen (gratis). Op voorhand privéberichten naar iemand sturen lijkt mij niet zo gewenst. Als dit echt zo gevoelig ligt dan kun je dat beter intern in die community proberen op te lossen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo PHP4U en Senso,

Vriendelijk bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag.

Senso: het is geen privé website of forum. Dit is ook een open community hier is mijn domeinnaam http://www.farmingportal.nl/ website is gesloten voor alle bezoekers.
Ik heb zo voor jullie een account aangemaakt geen enkel probleem. Ik hou zelf niet van illegale praktijken. Deze community gaat over farming simulator. Ik speel dit spel al vanaf FS2008 en we zitten nu in FS2017 volgend jaar oktober komt de nieuwe uit FS2019

Ik bedoel dat ik dit forum niet ken en of dat je hier naar elkaar een privé bericht kan sturen. Bijv wat je niet open in een topic kunt plaatsten dat is bij ons de regel namelijk.
Wij vragen namelijk dit via een PM of PB te doen.
Ik hoop dat het voor jouw duidelijk is. Zo niet hoor ik dit graag van je.

PHP4U:
Hier is wat info van wat ik graag zou willen jullie mogen het ook samen doen ook geen enkel probleem. Ik ben al heel erg blij dat jullie mij willen helpen hier mee.
Ik zal jullie echt dankbaar zijn.

Het forum is invision power board een betaalde licentie
Ik zou graag een banner willen hebben boven de navigatie balk.
In de footer onder aan de site zou ik graag een botton box tag willen hebben waar gebruikers op kunnen klikken bijv die dan meteen op de download pagina komt en dan in die categorie bijv fendt, claas, new holland. Dit zijn merken van trekkers.

Ik zou heel erg graag een covers box willen hebben op het forum zo dat je bijv een map of een mod van uit het spel upload op de download pagina en dat je dan ook de covers op het forum ziet dat deze van rechts komen en die naar links gaan.

Een soort van rode balk er in maken op het moment dat iemand een persoonlijke bericht krijgt PM dat die dan voor die gene die balk krijgt en als hij daar dan op klikt dat hij dan in zijn postvak-in komt.
En een tekst balk waar gebruikers een klein leuk bericht in kunnen plaatsten zodat iedereen dit kan lezen.
En er zijn nog wel wat dingen wat ik erg graag zou willen maar wil dit wel bespreken op te duur.

Ik hoop dat dit mogelijk is. Wat ik al zij ik zal echt jullie dankbaar zijn.
Ik zoek namelijk ook iemand die leuk kan photoshoppen om avatars en handtekeningen te maken. Als je een nieuw topic maakt of je reageert op iemand topic dat je onder aan een kleine banner ziet verschijnen.
Deze kunnen gebruikers op aanvraag indienen op het forum in een topic.

En nu kom ik bij even terug bij privé brichten naar elkaar sturen. Ik weet niet of jullie skype hebben waar we het op kunnen bespreken ik ga niet zo maar mijn skype naam openbaar plaatsten.
Dit kan ik dan via PM naar je versturen.

Ik hoor graag terug van jullie bijde of 1 van de 2 of meerdere gebruikers hier die het leuk vinden om te helpen.
Niks is verplicht.

Met vriendelijke groeten,
Michael / Mike zegen mensen ook tegen me
 
Bedankt voor jouw bericht. Is een stuk duidelijker maar mij te ingewikkeld. Het is mijn vakgebied niet. Ik kan je niet helpen. Hopelijk zijn er andere mensen die willen helpen, al zie ik wel veel vragen, eisen en werk.
Op Helpmij.nl is het onderstaande van toepassing (zie de kop in het forum):
Toch hebben we voor de mensen die een donatie doen van meer dan €7,50 een klein extraatje, u krijgt gedurende een jaar de gelegenheid om Privéberichten te versturen via het forum. Doneren kunt u via:
Groeten en veel succes.
 
Hallo Senso,

Bedankt voor je reactie terug aan mij.
Het is geen enkel probleem dat jij er ook geen fluit van begrijpt heb ik zelf ook.

In ieder geval bedankt voor je feedback.

Met vriendelijke groeten,
Michael
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan