• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formules veranderen door te vervangen met CTRL H

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenExcel

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2015
Berichten
42
Hoi, ik wil formules kopiëren van de ene werkmap naar een andere. Hierbij worden verwijzingen naar de oude werkmap meegenomen in de formule. Dat is op zich duidelijk. Ik wil die formules graag in 1x aanpassen naar nieuwe verwijzingen. Ik dacht de verwijzing met zoeken en vervangen in bulk aan te passen, maar ik krijg daarbij een foutmelding (er is een probleem gevonden met deze formule...).
Wat zie ik over het hoofd? Het zijn nogal veel formules, dus een stuk automatisering zou wel lekker zijn.
Bedank alvast!
 
Je vult bij vervangen een verkeerde waarde in.
 
In een keer raak @VenA, zie post als opgelost. :d
 
Heb ik mij helemaal uitgeleefd op dit raadsel krijg ik niet eens een bedankje:eek:
 
@VenA

Bij mij werkt jouw oplossing niet....;)
 
@snb, jij bent vast heel slim. :d:d
 
@snb, Het is ook een stukje maatwerk en dat werkt natuurlijk niet in alle situaties. Je kan even een nieuwe vraag aanmaken waarin je uitlegt waarom het bij jou niet werkt. Het liefst met veel tekst zonder concreet te zijn:d
De TS heeft nu wel voldoende mailtjes gehad en zal waarschijnlijk ook gaan uitleggen wat het exacte probleem was en waar de fout zat. Toch @JeroenExcel?
 
Je kunt ook alle koppelingen in één keer omleggen via Gegevens, Koppelingen, Bron wijzigen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan