• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filter met invoer veld

Status
Niet open voor verdere reacties.

manado

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2012
Berichten
32
Beste mede knutselaars,
Ik ben op zoek naar de optie om een filter toe te passen met een invoerveld.
B.v.b. op A1 heb ik mijn invoerveld waar ik een willekeurige naam invul.
Dan moet alleen de rij over blijven met alleen de gegevens van de ingevoerde naam, als die uberhaupt voor komt.
De optie die ik nu alleen vind is met de filter knop waarna ik een rij van opties zoals sorteren en het zoek veld krijg.
Ik wil alleen het zoekveld!
Na veel zoeken heb ik de oplossing niet gevonden, misschien verkeerde zoekterm, maar wie kan mij helpen?

M.vr.gr. manado.
 
Misschien heb ik geen oplossing, maar de meeste knutselaars hier zijn uitgeknutseld om een bestand na te knutselen.
 
Misschien heb ik geen oplossing, maar de meeste knutselaars hier zijn uitgeknutseld om een bestand na te knutselen.

Weinig begrip?
Ik ben de hele dag al aan het zoeken vooral in dit forum.
Als jij mij direct de link kan geven waar dit al behandeld is heb je gelijk zo niet dan heb jij te weinig geknutseld.
Mogelijk dat je mijn probleem niet begrijpt maar bij alle voorbeelden komt een groot menu tevoorschijn en dat wil ik niet.
Als ik de filter aanklikt en dan in zoeken een naam in tikt dan werkt het maar ik wil niet al die opties!

mvg manado
 
Als ik geen begrip had was ik hier niet zolang lid.

Een voorbeeldbestand is zo gemaakt door jou (even knutselen).
 
En als je al lid bent sinds 2012, zou je ondertussen moeten dat je een vbtje in elkaar moet knutselen.
Weinig begrip?
Dergelijke reacties zijn voor ons helpers direct een aanleiding om ergens anders te gaan knutselen.
Suc6
 
@gast0660, met jouw avatar aan het knutselen geweest? Alleen een muts of zie je nu al sterretjes?:d
 
@gast0660, met jouw avatar aan het knutselen geweest? Alleen een muts of zie je nu al sterretjes?:d

Heb de oplossing al gekregen van iemand in een ander fora met wat meer begrip voor iemand die iets niet kan vinden.
Kan een ieder overkomen mar hier schijnbaar niet.
Wordt hier steeds arroganter.
 
Prima toch?, als jij al te beroerd bent om een voorbeeldbestand te plaatsen!, die arrogantie kan ik mij wel veroorloven om het niet te doen.

Zet de link naar het ander forum er ook even bij, kan ik er iets van leren.
 
Laatst bewerkt:
Heb de oplossing al gekregen van iemand in een ander fora met wat meer begrip voor iemand die iets niet kan vinden.
Kan een ieder overkomen mar hier schijnbaar niet.
Wordt hier steeds arroganter.

Je kan altijd je lidmaatschap opzeggen...:confused:
 
@ HSV, Daar heb ik sterk mijn twijfels over.
Zet de link naar het ander forum er ook even bij, kan ik er iets van leren.
@ Vena, eenmaal de dag van de Sint voorbij mag jij verder knutselen.:D:D
 
Waarom de reactie aan mij gericht is ontgaat mij. Zelfs op het eerst scherm dat je te zien krijgt in het Excelforum zie je 2 reacties die over filteren gaan.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/928933-Klassenlijsten-laten-invoegen

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/928997-filteren-op-basis-van-datum-in-ander-blad-van-een-bepaalde-cel

Dus zelfs zonder zoeken stond het al voor je neus. Heel vaak beantwoorden we dit soort vragen omdat het voor velen zoals jij te moeilijk is om er ook maar iets van te begrijpen. Het zijn gewoon standaard methoden die je zo op de site van MS kan vinden. Dus waar je wat gezocht hebt zal wel een raadsel blijven en als er dan om een bestandje gevraagd wordt, om het even aan te passen aan jouw situatie, dan is dat teveel moeite? Bijzonder.

@gast0660, zeker ook actief op het Photoshopforum:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan