Kan screensavers niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Ik wil enkele kerst screensavers installeren,maar dat lukt niet omdat die de flashplayer nodig hebben.Die word normaal automatisch gedownload en geinstalleerd maar ik krijg error 403 forbidden en moet de installatie afbreken.
Het zijn al wat oudere screensavers maar omdat ze zo mooi en zeldzaam zijn hield ik ze bij.
Kan er iets verholpen worden om deze alsnog te installeren?
Flash player is reeds geinstalleerd.
 
Hoe wat en waar krijg je die melding?
Opsich wordt het om veiligheidsredenen afgeraden om nog langer Flash Player te gebruiken.

Je kan ook leuke kerstfoto's in een mapje plaatsen, en die via de Foto-screensaver in Windows laten rouleren.
 
Heb je wel Flash Player 27.0.0.187?
Oudere versies kunnen geblokkeerd worden.
 
Tijdens het installeren van de screensaver opent een venster dat meld dat de flash player noodzakelijk is en dat deze vooreerst gedownload word.Ik heb de keuze tussen yes en no, waarbij yes normaal de downloadpagina voor de flash player opent en no de installatie afbreekt.
Klik ik op yes dan krijg ik de melding error 403 could not communicate with the networkserver error 3. en daaronder 403 forbidden.klik op retry of cancel.
Ik heb de flasplayer manueel voor de 2é installatie geïnstalleerd,dus die is normaal up tot date.
Beveiliging uitzetten helpt niet!
Foto's zijn nog altijd geen filmpje dat een kerstverhaal laat zien, en dat heb ik reeds als bureaublad ingesteld.
 
Laatst bewerkt:
Als ik een Error 403 zie, betekent het dat je geen toegang hebt om de webpagina te bekijken.
Blijkbaar wil die screensaver een website aanroepen die niet werkt.
 
Als ik een Error 403 zie, betekent het dat je geen toegang hebt om de webpagina te bekijken.
Blijkbaar wil die screensaver een website aanroepen die niet werkt.

Of niet meer bestaat,de screensavers zijn van 2000 en hebben nogtans tot verleden jaar probleemloos gewerkt en konden ook perfect geïnstalleerd worden.
Ik zal maar besluiten dat ze verloren zijn zeker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan