Goede oude Port Forwarding probleempjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

LittleMonster

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2017
Berichten
12
Hey!

Ik heb onlang een nieuwe router gekregen waardoor de port forwarding niet meer goed werkt. Laat ik eerst maar eens de situatie beschrijven:

Hoe het was:
Een oude kpn experia v8? (niet zeker welke versie) was de eerste router in serie, aangesloten op mijn Sitecom w354. Ik kon op de eerste router gemakkelijk de poort openen, en mijn tweede router, de sitecom, werkte nooit goed bij port forwarding. Gelukkig heb ik deze met UTorrent nog aan het werk gekregen waardoor ik een goede double router port forwarding had.

Hoe het nu is:
De eerste router in serie is de ZTE h369a. Deze is ook van kpn, en het port forwarden is iets raarder en blijkt niet te werken. Mijn pc staat hier niet direct in verbinding mee wat het ook iets moeilijker maakt. Ik heb nogsteeds de sitecom als 2e router in serie met UTorrent dus deze zou moeten werken aangezien ik niets heb veranderd hier.

Ik ben er bewust van dat je bij double router port forwarding de eerste poort moet forwarden op de externe ip van de 2e router. Dit heb ik gedaan, maar ook allemaal andere dingen toen het niet bleek te werken.

Extra info: Mijn pc werkt op windows 10, Port Forwarding heeft dus eerder gewerkt maar nu niet meer met de nieuwe router, Alles is glasvezel weet ik vrij zeker en nogmaals is de verbinding in deze volgorde: Grootse internet ding - ZTE h369a - Sitecom w354 - PC
Hulp is heel erg welkom omdat ik nu niet met wat vrienden soms wat kan samen gamen online met onze regels.

Ik hoor graag snel van jullie!

-Jarno aka TheLittleMonsterCore
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan