Scollen webpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frenske123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
1.260
Hallo ,

Ik na in Windows 10 /Edge browser niet scrollen , krijg pagina dus niet naar onderen, het blijkt om iedere website te gaan.

Iemand de oplossing?
 
Op welke manier kan je niet scrollen? Is de scrollbalk er niet, of werkt het scrollwieltje in de muis niet?
 
De balk is wel zichtbaar (grijze gedeelte rechtsboven) , maar als ik er met de muis opga gebeurt er niks, toetsenbord ook niet.


edge scollen.PNG


In Google Chrome heb ik probleem niet.
 
Laatst bewerkt:
Probleem speelde al een tijdje met Microsoft Support opgelost nu,
voor iemand die probleem ook ervaart:

Ga naar Instellingen APS / Aps en onderdelen / Microsoft Edge > geavenceerde opties > Herstellen


Als dit niet werkt zoals bij mij het geval was: doe dan:

to reset Edge delete everything in

Geef in zoekveld in:
C:\Users\%username%\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe

In deze map alles verwijdern (Let Op alle instellingen zoals favorieten e,d worden ook verwijderd!)


Clears it, including favorites and all. That does break Edge for the user. To get it running again from an admin PowerShell prompt;


Dan in poweshell ingeven:

Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml" -Verbose}

Indien de start pagina het probleem nog heeft (de anderen zijn wel te scrollen) stel deze dan opnieuw in of neem een andere.



Helaas is de vreugde van korte duur...na opnieuw opstartten Edge is probleem er weer.


Helaas schijnt mijn laptop wat verouderd te zijn , en zou ik terug moeten naar vorige versie Win 10
maar mijn laptop werkt nog goed, Acer verkoopt waarschijnlijk liever een nieuwe dan dat ze software updaten!


Microsoft medewerker: Helaas is het probleem niet meer zomaar op te lossen, aangezien ik verwacht dat de hardware
van uw computer niet meer volledig compatibel is met de nieuwste update.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan