Kleur van schuifje in Word doc aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

route99

Meubilair
Lid geworden
5 aug 2017
Berichten
7.876
Besturingssysteem
Windows & Linux
Het is erg eenvoudig om in Excel gebruik te maken van "schuifjes" via een control, bijvoorbeeld zoals beschreven wordt in:
https://www.exceltip.com/tips/activex-controls-in-microsoft-excel-2010.html

In Word kan het ook, maar hoe verander je de kleur van het schuijfje, zonder de rest aan te passen?
De kleur van het schuifje wil ik groen of blauw hebben net als de achtergrond in die tabel is waar ik ze ingezet heb.

Een goed alternatief als wens zou zijn: hoe maak ik het gehele schuijfje green of blauw dan kan ik die tabel weglaten waar ik ze ingezet heb.

Heb een Word bestand attached met twee schuifjes.

Er hoeft geen getal mee te veranderen zoals in Excel het is puur indicatief waar moet het schuifje ongeveer staan. Onder de sliders komt een schaal van "zeer koud" naar "zeer warm"

Heb altijd dat soort zaken default gelaten en bij de propeties zie ik geen kleur nummer staan die ik aan kan passen (of kijk ik er over heen?), zoals ik dat in Access gewend ben.
Bekijk bijlage Doc2.docx
 
Je kan de Backcolor aanpassen van dat object, het schuifje zelf krijgt dan ook die kleur.
 
Dank je. Blijkbaar toch overheen gekeken :eek: dus nu gelukt. Zal hem straks op opgelost zetten (zit nu even op mijn mobiel)
Edit: Moest even tussendoor gebeuren, ik vermoed dat ik op de properties van het element ernaast geklikt heb... :mad:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan