• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kolom A verborgen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

rocknroadie

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2016
Berichten
184
Ik heb kolom A verborgen en kan deze nu niet meer zichtbaar maken.... iemand enig idee hoe dat wel kan? ik heb gegoogeld en gevonden maar de tips die ze daar weergeven helpen niet..... (via zoeken en selecteren naar A1 gaan en dan via opmaak cellen zichtbaar maken kiezen....)
 
Kolom B selecteren > vasthouden en naar links slepen > rechtermuis op kolom B > zichtbaar maken
 
zal je zien..... kijk ik toch nog eens goed en het werkt wel...... titelblokkering het uit staan en dan werkt de gegoogeld manier wel
 
Muisaanwijzer bovenin op scheiding tussen kolom A en B > rechtermuisknop > zichtbaar maken.
 

Bijlagen

  • A-zichtbaar.jpg
    A-zichtbaar.jpg
    52 KB · Weergaven: 116
Laatst bewerkt:
belangrijk is wel dat de titelblokkering blijkbaar moet uitstaan of geen enkele van bovenstaande opladingen werken..... blijkbaar
 
Klopt, met titelblokkering kan ik er ook voor zorgen dat kolom A niet zichtbaar is...
 

Bijlagen

  • titelblokkering (AC).xlsx
    7,6 KB · Weergaven: 49
in VBA

Code:
activesheet.columns.hidden=false
 
Titelblokkering hoeft niet uit te staan. Klik op het driehoekje naast de B (immers A is verborgen) alles wordt dan geselecteerd. Ga nu met het pijltje op de B staan (niet klikken) alleen RMK > zichtbaar maken. Klaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan