word2016 watermerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ineens kan ik geen watermerken meer aanbrengen. niet alleen de voorgegeven watermerken ('urgent en zo) 'werken' niet meer, dat wil zeggen, ze verschijnen niet meer na aanklikken. Maar ook de watermerken uit office.com zijn er niet meer.
hoe los ik dit op?
 
Htil. Zijn alle updates binnen. Daar zou je even naar kunnen kijken. En of office herstellen
 
Eigenlijk wel raar. Dus dit kan niet. kennelijk is er iets beschadigd. Lukt het wel bij een nieuw document.?

https://support.office.com/nl-nl/ar...-in-Word-f90f26a5-2101-4a75-bbfe-f27ef05002de

In welke weergave ben je actief, in sommige weergaven zoals WebLayout weergave zie je het watermerk niet.

Heb je geprobeerd via Invoegen - snelonderdelen - Bouwstenenbeheer - als je scrollt door de lijst zouden de watermerken onderaan de lijst moeten staan. Als je daar niets ziet staan dan is er iets mis met je Building blocks.dotx.
 
Laatst bewerkt:
ik ga het allemaal uitzoeken. dank zover!
 
Misschien dat @OctaFish nog een oplossing heeft als het niet lukt.
 
Vroeger kon je een of andere .dot weggooien, heb me voor Word 2016 er nog niet in verdiept maar kan dat hier ook om de defaults te herstellen?
 
Ja, dat kan ook in andere Word versies. Ze heten nog steeds 'Normal', maar dan .dot voor oude Word versies, of .dotx als er geen macro's in zitten of .dotm als er wél macro's in zitten. Via <Opties>, <Geavanceerd> kun je via de knop <Bestandslokaties> zien waar de Gebruikerssjabloon staat. Dat is doorgaans je normal. Met Zoeken vind je hem uiteraard ook wel.
 
ik ben druk druk. ik kom erop terug! Octafish ook bedankt@
 
wat er gebeurd is, weet ik niet. maar alles lijkt weer gewoon te werken.
ik heb een donkerblauw vermoeden dat ik per ongeluk in de webversie terecht gekomen ben en dat deze optie daar niet werkt
Dank voor jullie adviezen in ieder geval!:thumb:
 
Wonderlijke wereld van bepaalde dingetjes. Maar tof dat het weer werkt. Groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan