Waarom valt de downloadsnelheid van mijn payserver stil?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ropie58

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
112
Hey jongens,

Tot gisteren maakte ik jarenlang gebruik van "Grabit" als Newsreader i.c.m. "SunnyUsenet" als payserver. Naast Binsearch en NZBIndex, werkte deze combinatie ook prima samen met het downloaden via Spotnet. De laatste tijd viel de downloadsnelheid tijdens de download regelmatig volledig stil. En zelfs de "deelbestanden" van de download, konden door Grabit aan "het einde van de download" niet, of heel erg langzaam, worden verwerkt. Als het ware werd alles "on hold" gezet. Gisteren besloot ik over te stappen op SABnzdb als Newsreader en het leek even goed te gaan, maar ook nú valt de gehele downloadsnelheid weer volledig stil - ik krijg dan ook de melding "gepauzeerd".

Ik had in eerste instantie Grabit benaderd en om uitleg gevraagd (www.schemes.com), maar ik kreeg geen reactie op mijn mail. Nu ook SABnzdb niet meer downloadt, maar mijn intersnelheid van Ziggo, as we speak, een snelheid aangeeft van "196/20,6 Mbps", denk ik dat dat ik het probleem wellicht bij SunnyUsenet zelf moet gaan zoeken? Misschien een gewijzigde instelling? Ik heb ze zojuist via de mail benaderd en gevraagd om hulp.

Hebben jullie misschien nog tips en/of suggesties m.b.t. mijn probleem? Ik las op het forum hier zojuist ook iets over "I-Telligent" als payserver? Ik zou er geen probleem mee hebben om naar hen over te stappen, maar zijn hier daar dan geen problemen mee? BTW, ik krijg SABnzbd NIET aan de praat met Spotnet, kunnen jullie mij daar eveneens óók over adviseren m.b.t. de juiste instellingen die ik moet hanteren?

Ik hoor graag van jullie.

B.v.d.

Groeten,

Robert. ;)
 
Laatst bewerkt:
Over je probleem kan ik niet oordelen, over I-Telligent wel.
Daarvan ben ik al heel lang een zeer tevreden abonnee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan