update windows10

Status
Niet open voor verdere reacties.

corania17

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2012
Berichten
245
Gisteravond 13-12-2017 een update gehad van Windows10. Vanmorgen 14-12-2017 computer aangezet is mijn taakbalk bijna helemaal leeg. Als ik een link van het werkblad naar de taakbalk sleep zie ik alleen grijze vlakken staan als ik met de muis over de taakbalk sleep. Heeft iemand misschien het zelfde gehad en hoe is dit op te lossen? Instellingen van de taakbalk geeft alleen maar een blauw scherm. Ook het pictogram van de WiFi verbinding is zo maar verdwenen. Moet ik wachten op een volgende update of kan iemand mij misschien helpen? Corania17
 
Beste manamana, ik heb geen foutcode gezien. Wat ik nog wel heb gedaan is de instelling van de taakbalk die uit was gezet (?) weer aan gezet. In eerste instantie gebeurde er niets maar nadat ik weer opnieuw de computer had opgestart, was alles weer in de taakbalk. Waarschijnlijk is het probleem nu weer opgelost. Maar waarom de optie er op zit om de pictogramman uit of aan te zetten is mij niet duidelijk. Je kan toch ook de hele balk laten verdwijnen. Bedankt voor uw reactie en fijne feestdagen gewenst, Corania17.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan