• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kalender

Status
Niet open voor verdere reacties.

dopey60

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2017
Berichten
11
Ik probeer van een bestaande,( uit een excel sjabloon fotokalender ) eeuwigdurende kalender een 5 ploegenkalender te maken, de kleuren in de cellen geven de ploegen aan die er zijn. Dit is een 2 2 2 rooster OOMMNN 4 dagen vrij.
Dit houd in dat elke cyclus zich elke tien dagen herhaalt, geld voor alle 5 kleuren, heb deze kleuren ingevoegd zonder hiervoor een formule te gebruiken. Elk blok van drie kleuren is OMN. Nu is mijn vraag hierover hoe kan ik met een formule dit automatisch laten verlopen dat dit in ieder maand en elk jaar dit gewoon automatisch doorloopt. Heb een schermafbeelding toegevoegd, kan geen bestand meezenden geeft dan een foutmelding.
 
Mooie kleurtjes, ziet er een beetje Senegalees uit.

Wat gaat er mis om een bestand te posten?
 
Je kan wel foto's uploaden, dan lukt een bestand ook wel via 'Ga geavanceerd' - Beheer Bijlage
 
dopey,

welkom op Helpmij.nl.

sla je bestand eens op met de extensie .xlsb en probeer het dan nog eens.
 
Laatst bewerkt:
Heb even geknutseld:
 

Bijlagen

  • Mijn Kalender_Gijs.xlsx
    49,9 KB · Weergaven: 133
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan