Bijlage Sharepoint bestand in online Outlook openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om welke Office versie gaat het? Algemeen :als je lokatie van het bestand kent en dus het webadres ervan dak kun je in outlook bij toevoegen van een bijlage dat adres er in plakken aangevuld met de naam van het bestand. Heb sharepoint niet even voor.ijn neus dus kan niet checken te het ook rechtstreeks vanuit het document kan.
 
office 365, zelfs microsoft gebeld, ze kunnen daar beter gaan fietsen om stroom op te wekken ben geen centimeter opgeschoten. Ik heb ondertussen wel door dat je bepaalde dingen vanuit sharepoint kan koppelen aan outlook maar dit is volgens mij de offline outlook. Als iemand mij verder kan helpen in het online gebeuren dat zou fijn zijn.
 
Het is eenvoudiger om het bestand eerst te downloaden en vervolgens als bestand met de outlook online mee te sturen. Kan vast direct maar heb geen sharepoint op mijn mobiel. Misschien vanavond.
 
Ik heb niet veel aan deze antwoorden, de mogelijkheid is er. Dan ga ik niet elke keer dat ik een document wil bijvoegen het eerst lokaal op mijn pc plaatsten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan