• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens verwerken in draaigrafiek?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MuylleA

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2017
Berichten
6
Beste
Er werd een enquête uitgevoerd met daarop de reacties van de leerlingen over een leerkracht. Als eerste werden er een 28-tal meerkeuzevragen gesteld over een bepaalde persoon. Daarna moest men de 3 eigenschappen geven, daarna 1 mindere. En een conclusie maken van waarin is de leraar goed en welke tips geef je hem..

Alle antwoorden van alle leerlingen over de leerkrachten zijn terug te vinden in het bijgevoegde Excel-bestand. (Enquête A)
Nu zou ik deze gegevens van de totale enquête in een overzichtje gieten per leerkracht, om zo een gedetailleerd overzicht te geven aan de persoon in kwestie.

Ik dacht eerst om alles te kopiëren en plakken naar het word-bestand die ik hiervoor al had gemaakt (zie bijlage: Enquête A Vb) , maar dit lijkt me wat teveel werk.
Dit kan volgens mij veel simpeler, ik vermoed dat dit best gebeurt via het opmaken van een draaigrafiek, maar ben dit niet zeker?

Iemand die een perfecte oplossing heeft voor me?

Alvast bedankt voor de hulp!
 

Bijlagen

  • enquete A.xlsx
    96,3 KB · Weergaven: 21
  • enquete A vb.docx
    16,2 KB · Weergaven: 25
MuylleA,

welkom op Helpmij.nl

in de bijlage een eerste aanzet......

Overings zonder (draai)grafiek
 

Bijlagen

  • enquete A hs.xlsx
    109,4 KB · Weergaven: 24
MuylleA,

welkom op Helpmij.nl

in de bijlage een eerste aanzet......

Overings zonder (draai)grafiek

Dankjewel! Hoeft niet perse een draaigrafiek zijn, dacht gewoon dat dit het best ging zijn.
Ik bekeek je documentje, en dit ziet er inderdaad goed uit! Doorvoeren voor de rest is me trouwens zelf gelukt.

Ik zit nu nog enkel met de eigenschappen over de leraar.
Weet jij (of iemand anders) hier een oplossing op?

Alvast bedankt al voor je hulp!
 
Laatst bewerkt:
kijk eens in deze bijlage
 

Bijlagen

  • enquete A hs2.xlsx
    115,3 KB · Weergaven: 18
kijk eens in deze bijlage

Super bedankt voor het snelle antwoord!
Hmm.. Ik hoopte dat per leerkracht de eigenschappen en de tips en dergelijke tevoorschijn gingen komen i.p.v. alle eigenschappen + aantallen.
Is wat onoverzichtelijk vind ik. Tenzij je er voor kan zorgen dat het aantal 0 is dat deze verbergt worden. (Mogelijk?)

Is natuurlijk wel een goeie tussenoplossing indien er zich geen beter bestandje aanbiedt.

Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan