• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Matrix zoeken en copieëren naar ander blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

pollepap

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Berichten
39
Ik ben bezig een planningstool te maken waarbij we de werken verdelen aan afdelingsverantwoordelijken en hierbij dan de techniekers koppelen. In het blad " maandagPlan", noteer ik manueel de uit te voeren werken en via de knop opzoeken onderhoudsdagen zoek ik ookautomatisch werken op basis van de waarde in cel A2. En dan koppel ik de technieker aan een opdracht door een kruisje in een bepaalde cel te zetten.Tot hiertoe lukt me alles.

Maar ik zou graag alle data in het blad MaandagPlan via een knop ( Copieëren dagplanning) naar het blad " dagplanning" willen copieëren. Ik heb in het blad dagplanning gezet hoe ik het zie, dus elke verantwoordelijke ziet welk werk er voor hem is gepland en ook wie de technieker is welke meehelpt eraan.


Met mijn kennis van formules lukt het niet, kan me iemand helpen? Thx
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan