WW in Sluimer/Slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos380se

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2014
Berichten
13
Hallo Help mij,



Heb sinds kort een nieuwe HP Laptop 15-BS050ND voor privé gebruik, en moest een wachtwoord invoeren

voor het installeren.

Deze heb ik er weer afgehaald voor m'n eigen gemak.



Maar het vreemde is dat als de Laptop in ruststand staat (slaapstand/sluimerstand) en ik een toets aanspreek

de laptop weer aanslaat en om een wachtwoord vraagt, terwijl dit niet meer nodig is bij het opstarten.



Hoe kom ik hier nu van af?

Bvd.



Vriendelijke groet,



Jos Welles
 
Hallo Edmoor, de instellingen die je in de site aangeeft komen niet op mijn Laptop voor.
Kom er niet uit om het WW af te sluiten.
 
Dat lijkt me sterk want dat is standaard in Windows 10.
 
Hallo Edmoor,

Ben al een tijd bezig om het WW er af te krijgen met ,

configuratiescherm, onderdeel Energiebeheer, taak Een wachtwoord vereisen bij uit slaapstand komen, link Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn, optie Geen wachtwoord vereisen.

Dit is wat u mij heeft aanbevolen, maar er staat nergens iets om het Wachtwoord uit te schakelen.

Groet Jos.
 
Laatst bewerkt:
Het wachtwoord zelf hoeft niet weg, maar met die instellingen kan je aangeven dat er geen wachtwoord ingegeven hoeft te worden wanneer de computer uit slaapstand komt.
 
Het wachtwoord zelf hoeft niet weg, maar met die instellingen kan je aangeven dat er geen wachtwoord ingegeven hoeft te worden wanneer de computer uit slaapstand komt.

Hallo Edmoor,

Zoals ik in 't vorige bericht al aangaf deze instellingen komen bij mij niet voor in 't Energiebeheer.

Kan het misschien ook zijn dat ik een vrij jonge Laptop heb ( amper twee maand oud )
En jij een iets oudere versie,

Maar zijn er nog meer mensen op dit Forum die een andere visie hebben?

Bvd.

Groet Jos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan