Chrome bladwijzer sorteren/terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepper

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Berichten
89
Hallo,
ik heb per abuis op het knopje geklikt en mijn Chrome bladwijzers alfabetisch gesorteerd.
Vooraan stonden mijn vaak gebruikte ( in het zicht ) de rest volgde in volgorde van toevoegen.
Is er een mogelijkheid om het sorteren ongedaan te maken.
Ik heb een bestand Bookmarks.bak gevonden gemaakt op de zelfde tijd dat een nieuw bestand Bookmark is gemaakt.
Is dit een back-up en hoe kan ik deze terug zetten ?

thx
 
Heb zelf geen chrome maar als je die nieuwe verplaatst (dus niet definitief verwijdert) en de oude met bak herplaatst of die staat al op de goede locatie en de extensie dan wijzigt zal het vermoedelijk wel weer werken. Als ik kijk bij Firefox is de extensie .html Dus hernoem die bak naar html. Dat kan met een zoekmachine of extensies eerst zichtbaar maken onder > Map en zoekopties
 
Laatst bewerkt:
but do not reopen Chrome. If you’ve already closed Chrome, leave it closed. Chrome saves a single backup of your bookmarks file, and it overwrites that backup each time you launch Chrome.
Niet zo handig. Dan kun je nog herstellen als je een back-up hebt.
 
Chrome geopend. backup bookmarks verjongd

Hoi bedankt iedereen, helaas was de mededeling Chrome niet opnieuw te openen te laat, waardoor de bookmarks.back gelijk was met de bookmarks.
Er is geen mogelijkheid om de bookmarks op datum te sorteren, ook niet in de verkenner omdat ze allemaal de datum van de laatste opstart van Chrome hebben.
Heb nu handmatig de bookmarks gesorteerd en opgeschoond, (is soms nodig)
 
Mooi.:thumb: Wil je de vraag dan opgelost zetten?
Vraag als opgelost markeren.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan