Laptop harde schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je een kopie van die Excel file hier neer zetten (eventueel ontdaan van getallen). Ben nieuwsgierig hoe dat gedaan is. Normaliter update Excel zichzelf niet automatisch en ik verwacht eigenlijk dat het pas gebeurt als de laptop pas weer actief is. Maar blijkbaar zo snel dat je het niet ziet... en dus denkt dat ie dat tijdens de slaaptoestand doet, maar daar geloof ik niet in.
 
Het is een feit dat de excel toepassing, als die uit hybride slaap ontwaakt, niet is bijgewerkt maar dat gebeurt wel daarna.
Ik heb vastgesteld dat met netstroom en met sluimerstand ook het bijwerken op dezelfde wijze. In hybride slaapstand blijft de laptop in slaapstand en duurt het ontwaken ook minder lang dan in sluimer.

Dat is niet het geval met accu en sluimerstand waar heb vastgesteld dat er (zo lijkt het) wel gedeeltelijk wordt bijgewerkt maar naderhand de de gegevens niet meer "bewegen" en aangepast. Dan moet ik wel mijn toepassing opnieuw opstarten.
Ik zie niet onmiddellijk hoe ik een voorbeeld van mijn toepassing zou kunnen tonen.
Het grote gedeelte wordt bijgewerkt door een doorlopende ""on line" ticker tape die de koersen constant doorseint naar excel waar de diverse gegevens in meerdere secties worden bijgewerkt. Het is een product van "eigen kweek" en vergt nu en dan nog aanpassingen, ook afhankelijk van de instelling(en) die de "koersen" doorstuurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan