Goose-VPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
586
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Ik geloof dat er geen specifieke groep is voor VPN-kwesties, dus probeer ik het maar hier.... Anders hoor ik het graag.

Heb zojuist een abo genomen bij Goose-VPN. Ik heb gevraagd of Goose ook bescherming biedt bij het gebruik van Spotnet, dat zou het geval zijn, maar ik proefde toch een lichte twijfel. Mijn vraag is dan ook. Kan iemand bevestigen (bijvoorbeeld uit eigen ervaring) dat het zeker is dat Goose-VPN bescherming biedt. In de instellingen van Spotnet zie ik gewoon de gegevens van de hosting-provider staan? Maar misschien is dit wel normaal.

Ik hoop dat iemand mij bij deze vraag ken helpen.
 
Dat lijkt me eerder een vraag voor Goos klantenservice.
Wat betreft de provider gegevens, dat zijn de gegevens van je news server provider.
Uiteraard staan die daar, anders weet Spotnet niet waarmee en hoe hij verbinding met Usenet moet maken.
 
Bedankt voor je reactie,

Zoals ik schreef, had ik die vraag al gesteld aan Goos. Hoewel er werd gezegd dat het wel ok is met Spotnet, stelden de volgende antwoorden, in een eerdere fase, mij toch niet geheel gerust:

Buiten de browser om (de Privacy-check) en onze applicatie kan je dit zo ver wij weten niet zien in spotnet.
Wij ondersteunen Spotnet niet als nieuwsgroepen programma en hebben hier dus niet alle kennis over.


En ik begrijp dat de instellingen van de usenetprovider in Spotnet er nog staan, maar ik dacht dat je wellicht 'ergens' aan zou kunnen zien dat er bijvoorbeeld een ander IP-nummer gebruikt wordt.

Kun je nu stellen dat je bij al het internet-verkeer, wat je ook doet, Goose-VPN de boel in de gaten houdt. Of is dat te simpel gesteld?

Dit is een nieuwe wereld voor mij en ik zoek eigenlijk alleen maar een soort bevestiging dat ik bij bepaalde acties goed beschermd en, en daarom steek ik, met een zo vriendelijk mogelijk gestelde vraag, mijn licht op in dit deskundige forum.
 
Hallo, daar ben je weer met je hulp. Heel mooi!!

Ik had natuurlijk al wat gegoogled, maar dit is wel een mooie duidelijk en uitgebreide uitleg. Bedankt!

O.a. onderstaand stukje tekst stelde mij wel gerust.
Anoniem downloaden (en uploaden): Downloaders (bv via Torrents of Usenet / nieuwsgroepen) worden steeds meer gevolgd. Veel mensen willen liever niet dat anderen weten wat ze gedownload hebben en kiezen er dus voor om anoniem te gaan downloaden. Een VPN verbinding is hier bij uitstek geschikt voor.

Het is voor mij een nieuwe wereld en ik twijfelde over de effectiviteit. Het was voor mij net zoiets als het lampje van de koelkast; het lampje is uit als je de deur dicht maakt, maar je kunt het niet controleren

Maar inmiddels ben ik wel van overtuigd dat VPN (naast SSL) een goede bescherming biedt voor een redelijk bedrag.

Nogmaals dank, George
 
George prachtige gezegdes heb je, leuk om te lezen. (lampje koelkast) :D Ik heb ook Goose VPN en het bevalt me uitstekend don't worry be happy.
 
HI,

Als jij als ' Giga Honourable Senior Member' Goose goed vindt, nou dan moet het toch echt wel een super-programma zijn :thumb:

George
 
Je zou er Goosebumps van krijgen! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan