SMART Philips TV 43PUS6412/12 + PANASONIC AUDIOsyteem SC-PTX5EG-EK + AMINO afstandbed

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkkist

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Berichten
278
Een goede avond !
De in de titel genoemd combinatie geeft problemen.

Kort gezegd:

Een DVD afspelen (geluid en beeld) op het PANA audiosysteem gaat zónder problemen via HDMI kabel en met PANASONIC afstand bediening.

De TV is prima te bedienen met genoemde AMINO afstandbediening.

TV geluid uitzenden via PANASONIC gaat echter niet. Alleen maar via AMINO en eigen toestel speakers. Jammer !!!!!!!

Ik hoop begrijpelijk te zijn met mijn probleem.
Sorry, mijn probleem klinkt misschien wat onduidelijk door wat TIA's die ik heb gehad.
Mea culpa...........

Waar zijn de experts hier................?
:eek: Ik ben benieuwd,
Henk Kist
 
Op welke HDMI aansluiting zit de Panasonic op de TV en op welke op de Panasonic?

Staat niet bij welke HDMI aansluiting op de TV een Audio Return Channel is, staat alleen bij dat het ingangen zijn en wordt geen specifieke melding gemaakt.
 
Hoi Lange Pier :)
Ik wou het eigenlijk opgeven, Tegenwoordig vaak té ingewikkeld soms voor mij.
Toch kwam ik vandaag een zin tegen ovefr die toevoehing aan HDMI.
En dat soms +++ Digital Optical audio TOSLINK Cable 1,8 m+++ KABEL HET KLAARSPEELT.
Heb dit besteld, en wie niet waagt,......................
We wachten even af.
Prettige avond !
 
Hoi Lange Pier, em meelezers.

Ik meld me nog even .
Heb die digitale optische kabel aan gesloten, maar geeft nog niet het door mij gewenste resultaat,
Dat AMINO setopding zit me eigenlijk in de weg. En dan nog dat audiosysteem. Vaak met drie afstandbedieningen......
Gelukkig werkt een DVD afdraaien wel goed en die TV programmas kunnen het best met minder geluid doen wat mij betreft .

Gaat me weer dagen en dagen kosten plus dat je zoiets moet doen aan een apparaat wat ook door de rest van een gezin wordt gebruikt.
Dat werkt niet in mijn situatie.
Tja, die CVA heeft me een stukje plezierig leven gekost, maar we gaan door door door hoor !

Ik wens iedereen hier een gezelljge jaarwisseling zonder problemen en blljf van dat vuurwerk weg .............

Arrivedercy en een goed 2018 wens ik jullie allemaal.

Henk Kist
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan