mail verzend niet als ik php file bepaalde naam geef

Status
Niet open voor verdere reacties.
RE: Wel zijn de bestanden van de PHPmailer hele andere dan de bestanden die ik nu met de download krijg.
Haha, logisch worden bestanden regelmatig ge-update. Het concept blijft hetzelfde, zie Github voorbeeld
Ik snap dat de bestanden niet hetzelfde zijn. maar de complete structuur was anders en met de voorbeelden kwam ik er niet uit. Meestal wel maar dit keer niet. zo stond er bv
"copy the contents of the PHPMailer folder" maar in de download zit geen PHPmailer folder. Het duurde even (ja, ik weet het: stom) maar ik heb nu door dat ik 'm had moeten renamen van PHPMailer-master naar PHPMailer.

RE: ...oude phpMailer bestanden... Want enige tijd geleden zat er een kritiek veiligheidslek in.
TS werkte voorheen met mail van php. Relatief gezien maakt dan de versie van phpMailer niet zoveel uit. TS heeft denk ik geen bankfiliaal :) maar je hebt gelijk, neem altijd de laatste versie en update deze elke keer naar de volgende versie.
Eh nee, inderdaad niet. Het betreft een simpel contactformulier. Ik test overigens alle variabelen die meegegeven worden (dat deed ik ook al voorafgaand aan de mailfunctie van php dus in zoverre wijzigt er niks), bv mbt mail-injectie. Ik heb overigens wat na zitten zoeken met betrekking tot die vulnerability. Zover ik kon zien komt die niet door mijn gebruikte validatie heen maar ik moet bekennen dat ik niet uitgebreid heb zitten testen.
Hoe dan ook, ik heb het nu werkend met phpmailer en ben jullie weer erg dankbaar.

groetjes, Anjo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan