tweede mailadres bij bestaand Google account

Status
Niet open voor verdere reacties.

laniwati

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
39
Op welke wijze kan een tweede Gmail adres worden aangemaakt en gekoppeld aan een bestaand Gmail account?

Toelichting: Destijds heb ik voor mijzelf een Google account aangemaakt en uiteraard een mailadres voor Gmail. Andere mailadressen (onder meer van KPN) hieraan gekoppeld, zodat in het programma Mail van Apple alle verzonden berichten, ook van gekoppelde mailadressen, worden ontvangen. Nu wil ik voor mijn vrouw ook een eigen mailadres aanvragen voor Gmail, maar hiervoor geen aparte account aanmaken. M.a.w. voor mijn eigen account wil ik twee mailadressen, met de mogelijkheid dat beide mailadressen onder hun eigen naam afzonderlijk berichten kunnen ontvangen (en verzenden).
 
Misschien moet je de vrouw machtigen, wellicht is dat een optie. Wat jij wilt kan na mijn bescheiden mening niet.

Ga in je Gmail, tandwiel rechtsboven, dus naar instellingen, dan tabblad accounts en import, klik bijvoorbeeld daar op meer informatie. Ik kan het niet zelf nadoen want ik heb dat niet wat jij wilt. Ik heb wel gmail accounts, van mezelf en de vrouw. Onder eigen naam zal dan niet kunnen.

Voorbeeldje:

gamachtigde.JPG

Of doe dit. Ga naar help en type daar samen gmail. Dan krijg je dit en kun je het zelf lezen. Zie voorbeeld:

samen.JPG
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet je de vrouw machtigen, wellicht is dat een optie. Wat jij wilt kan na mijn bescheiden mening niet.

Ga in je Gmail, tandwiel rechtsboven, dus naar instellingen, dan tabblad accounts en import, klik bijvoorbeeld daar op meer informatie. Ik kan het niet zelf nadoen want ik heb dat niet wat jij wilt. Ik heb wel gmail accounts, van mezelf en de vrouw. Onder eigen naam zal dan niet kunnen.

Voorbeeldje:

Bekijk bijlage 314397

Of doe dit. Ga naar help en type daar samen gmail. Dan krijg je dit en kun je het zelf lezen. Zie voorbeeld:

Bekijk bijlage 314403

Mijn aanvankelijke (voorzichtige) conclusie is door U bevestigd: Ik dacht ook al "het kan niet". Maar als niet-deskundige twijfelde ik uiteraard. Rest mij voor mijn vrouw een eigen Google account aan te maken. Dank voor de snelle afhandeling!
 
Oke netjes zo. Jammer dat het niet kan. Groet en fijne dagen verder allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan