Virus / Taakblak verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aleks

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
167
De taalbalk onder aan het scherm is verdwenen.

Als ik op de Windows vierkantjes links onder click, gebeurt er niets.

De PC op die manier uitzetten, gaat dus niet.

Ik kan ook niet bij het configuratiescherm komen om naar Windows herstel te gaan.

Het lukte nog wel om de proefversie van McAfee te laten scannen, die gaf snel een waarschuwing: Virus

Taakbeheer geeft geen informatie over de programma's die gestart zijn, alleen de bovenste regel, daaronder een leeg scherm.

Wie weet raad ?
 
Scannen met MBAM en je eigen beveiliging alles laten scannen. Die moet het dan oplossen. Waarvoor heb je anders beveiligingssoftware!
 
Malwarebytes lukte het vanmoregen nog wel om een snelle scan te maken, maar kon niets vinden.

Nu lukt het niet meer om nog een programma op te starten. Als ik op een icoontje click op het Bureaublad, staat de PC even te zoeken en komt dan met het antwoord: Pad niet gevonden
 
Kijk hier eens naar. Anders wachten op een beveiligingsdeskundige van Helpmij.
 
Onze Belgische vrienden zijn niet blij met de dubbelpost.
Helpmij.nl heeft er minder problemen mee maar zou het wel waarderen als dat in het topic vermeld wordt
Je vraagt nu aan verschillende helpers om te helpen, bij de een doe je dit en bij de andere dat.
Voor een snelle oplossing is dat niet bevordelijk en voor de helper kan het zeer frustrerend zijn.
 
@puppie
Bedoel je 'bevorderlijk'? "We zullen elke dubbelpost noteren", schrijft gast0660.;):d:d:d Doet mij aan een resolutie van de VN denken.
 
@ Senso, euh??
We zullen elke dubbelpost noteren", schrijft gast0660
Als Belg volg ik de Belgse forums. Steek jij graag je tijd in een dubbelpost?
 
bij de een doe je dit en bij de andere dat.

Niet wenselijk maar minder problemen mee als TS maar duidelijk aangeeft en blijft aangeven wat hij/zij allemaal in beide topics gedaan heeft. Dus voor TS meer werk en een extra verplichting.

Ik wil daar dus wel tijd in steken. Overigens was het grappig bedoeld. Puppie's commentaar laat aan duidelijkheid niets te wensen over.
 
mannen we zijn van de kern aan het afwijken,ik ben ook een rasechte Belg geboren te Antwerpen maar wat maakt het uit?
@aleks : hoe staat het nu met je taakbalk, is die al terug zichtbaar of heb je nog steeds geen taakbalk in je windows?
 
De PC deed niets meer, zelfs de Windows startknop reageerde niet, ik heb de PC naar een werkplaats gebracht, nu maar afwachten.
 
okey, dan kunnen we hier niks meer doen voor jou .... succes verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan