webhosting goedkoop goed en

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
Beste Helpmijers, ik ben opzoek naar een goede, goedkope, en betrouwbare hostingprovider.
Heeft iemand tips en trucks over de zoek richting? via Google is het mij nog niet gelukt....
 
Hallo kalm. Wat is je budget op jaarbasis. Is het zakelijk enz enz. Er zijn zoveel free van die dingen, maar dat is voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en vaak veel werk en nog niets hebben.
 
Hosting

Hoi Manamana, ik wil € 35,00 per jaar betalen.
Gratis hosting is niet helemaal wat ik zoek.
 
Hosting

Yes Top:thumb: hier kan ik wat mee.
Bedankt voor uw hulp, groetjes Kalm
 
Versio is goedkoop. Mijn website van mijn handtekening zit daar voor 12 euro per jaar. ;)

Verder is het toch wat jij wilt, beste service waar je voor betaald of goedkoop en weinig service.
Mijn overige websites zitten bij een hosting die niemand kent ;), het is niet duur maar ook niet goedkoop maar krijg de beste service die ik maar krijgen kan. Dus ja, wat wil je zelf.
 
Kies een provider met veel reviews en daarbij gemiddeld een hoge score.
Een provider met een 8.9 (180 reviews) lijkt mij beter dan een provider met een 9.4 (12 reviews) maar dat is persoonlijk.

www.hostingwijzer.nl/kieswijzer/

Het handigst is een platform met Linux, PHP en MySql.
Heb je nog geen .nl domeinnaam, dan even een vinkje erbij zetten.

Let ook op Nederlandse support, snelle support, hoge server uptime, gratis SSL, goede backup voorzieningen enzovoort. Dit zijn zaken die belangrijk zijn en vaak beter zijn geregeld bij de iets duurdere providers. De beste ervaringen hiermee bij mijn klanten heb ik met Mihosnet en Antagonist.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan