Outlook 2007 zoekt niet meer sinds update

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
608
Beste mensen,

mijn OL2007 (draait op Win10) zoekt niet meer sinds een update van gisteren. Als ik iets in het zoekvak typ gebeurt er gewoon... niets, geen enkele reactie.

Heb even rondgekeken op internet, kom op dit artikel, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Ook in mijn zoekopties zie ik niets in het eerste vak (berichten in deze gegevensbestanden indexeren), is dat het probleem? Hoe voeg ik daar bestanden toe en: welke?

De update corrigeert overigens wel een probleem van een update van enkele weken geleden, wat zijn die lui toch aan het doen...
Ik zou daarom de update het liefst behouden, en alleen het zoekprobleem oplossen, kan dat? Bovendien staan er erg veel updates op de datum van gisteren, hoe zou ik erachter moeten komen welke het is? Ik weet het ff niet meer...

Dank,

Peter
 
Dank. Mijn probleem is dat dat vak op het eerste plaatje (eerste link) bij mij ook leeg is, maar heb geen idee heo je daar mappen kunt laden of aanwijzen om op te nemen in de index. Zie daarvoor geen opties staan.

Ik heb een lange lijst Office-downloads met de datum van 23.11.2017, weet jij welke ik moet verwijderen?

Systeemherstel stond helaas uit (schuld van de vorige update van MS), is er een manier om toch deze updates te verwijderen? Ook Win10 is stevig geüpdate, dus is het wel verstandig om zomaar allerlei updates te gaan verwijderen?

Of gewoon alles verwijderen en opnieuw installeren zonder Office-updates? Zonder zoekfunctie ben ik enrgens.
 
Wat ik al zei. Daar was ik bang voor. :confused: Zonder de updates loop je enig gevaar.
 
Zonder zoekfunctie loop ik nog veel meer gevaar... ;)

Het feit dat OL2007 niet meer wordt ondersteund hoeft toch niet te betekenen dat er functies gaan vervallen?
Ik heb geprobeerd de laatste Win-update teruggedraaid met deze methode.
Ook dat lijkt niet te helpen, is dat niet vreemd?

Wat raad je me aan want mijn hele archief zit in mijn Outlook, en zonder zoekfunctie kan ik niet werken...

Veel dank.
 
Heb je OL2007 al opnieuw geïnstalleerd? En? Das iets anders immers dan alles opnieuw installeren wat je eerder schreef (hoe ga je dan de update push trouwens tegenhouden?)

@manamana : we worden doorgestuurd naar OL2016 Ah.. je hebt het geupdate.... tnx

Als je hier lid wordt krijg je nog extra korting op het al goedkope Office 2016 Pro pakket met Outlook.
Het is wat je liever niet zou willen maar als je er echt niet uitkomt is het een redelijk work around... toch?
https://www.pc-helpforum.be/topic/6...eding-voor-leden/?tab=comments#comment-536315
 
Laatst bewerkt:
Dank manamana, ik heb de back-up proberen te maken, OL loopt dan vast, ga nu de andere optie proberen.

Route99: niet opnieuw geïnstalleerd (durf ik eigenlijk niet, gezien mijn vele instellingen) maar wel hersteld met de cd. Ga Fall weer binnenhalen om te zien of het hielp.

Wat bedoel je met lid worden? Ben ik dat al niet dor te registreren? Of is er meer? Ik kan het zo snel niet vinden...

De goedkope Office 216 interesseert me wel: neemt die automatisch je instellingen over, zoals accounts en zo? Of wordt dat een eindeloos gepruts? En: hoe kan een pakket van 500 euro zo goedkoop worden aangeboden? Is dit geheel legaal of zit er een luchtje aan?
 
Laatst bewerkt:
De aanbieding is voor een computer en voor een systeem. We horen het wel.
 
Laatst bewerkt:
Route99: niet opnieuw geïnstalleerd (durf ik eigenlijk niet, gezien mijn vele instellingen) ....
Hmmm je wilt toch van de problemen af. Kun je de settings niet exporteren, Google even waar OL het opslaat.
Wat bedoel je met lid worden? Ben ik dat al niet dor te registreren?
Volgens mij wel, dat lijkt me voldoende. Je moet toch een bericht sturen, zie link, mocht er iets meer zijn dan lees je het wel.

De goedkope Office 216 interesseert me wel: neemt die automatisch je instellingen over, zoals accounts en zo? Of wordt dat een eindeloos gepruts?
Daar moet je even op surfen, dat weet ik niet. Er zijn vast mensen die het gedaan hebben. In zulke gevallen als het echt moet, dan maak ik een image van het systeem, wat so wie so handig is... en dan probeer ik het gewoon.

En: hoe kan een pakket van 500 euro zo goedkoop worden aangeboden? Is dit geheel legaal of zit er een luchtje aan?
Ik kan me niet voorstellen dat een gerespecteerd forum in België zich publiekelijk met louche zaken inlaat. Volgens mijn is het OK.
Waarom het prijs verschil zo groot is: vraag het de moderator die je een bericht moet sturen, post het antwoord hier dan weten wij het ook. Ben benieuwd.
Je ziet zulke verschillen ook voor Windows aanbieders. Wat ik L+R hoor is dat ze partijen legale keys uit faillissementen opkopen (dat kost dan heel weinig) en dan kun je het voor een super scherpe prijs in de markt zetten.
Ik heb zelf ook wel eens een Win10 key vrij goedkoop gekocht van iemand die dat al 10 jaar zo doet. Als het echt illegaal as geweest was ie allang gepakt, justitie scant de Marktplaatsen echte wel op allerlei handel ivm witwaspraktijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel van dat Belgische forum..... volg die link.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan