open vraag over tv kijken via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
Berichten
362
ik weet niet waar ik het moest posten dus . maar hier ..

ik zoek een kast die je aanschaft en dan onder abonnement tv kan kijken via internet ..
ik weet dat ze der zijn maar weet niet meer hoe het heet

gr johan
 
Ik neem aan dat je "zonder abonnement" bedoelt.
Die kastjes zijn illegaal en daarom mag er volgens de huisregels geen hulp bij geboden worden.
 
@edmoor android met kodi is dat illegaal?
 
@edmoor android met kodi is dat illegaal?

Nee, dat niet.
Wel de kastjes die worden verkocht voor het zonder abonnement kijken naar bijvoorbeeld Ziggo HD kanalen.
 
@edmoor aha die ...
 
Overigens wordt voor die kastjes ook Android met Kodi gebruikt. Het verschil is dat er aanbieders zijn die voorgeïnstalleerde addons meeleveren die IPTV kijken zonder abonnement mogelijk maken en die zijn wel illegaal. Dat zullen de kastjes zijn die TS bedoelt.
 
Even los hiervan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@xen111 stel zelf een eigen vraag.
het is niet toegestaan om in iemand anders zijn topic in te breken.
Ik heb de vraag daarom ook geleegd.
 
Laatst bewerkt:
Niet interessant genoeg, sorrie.

Ik dacht dat de topicstarter met dit antwoord ook geholpen zou zijn. Groetjes.
 
dat illigaal is wist ik niet , ik hoorde iets van dreambox of zo iets .. maar zo leer je weer
 
De Dreambox zelf is niet illegaal, wel veel te duur voor z'n kwaliteit en mogelijkheden.
 
Wat ik al zei, de kastjes die werkelijk kunnen doen wat je vraagt zijn op zich niet illegaal en bij verschillende gerenommeerde webshops verkrijgbaar. Deze bevatten echter niet de mogelijkheid om zonder abonnement naar betaalzenders te kijken. Dat zijn softwarematige addons die wel illegaal zijn.
 
Zou iemand dan een voorbeeld willen geven van dergelijke totaal-oplossingen (waarbij je dan bijvoorbeeld wel een DVB-C aansluiting nodig hebt), maar wat niet gericht is op een TV maar meer op een computer? Zodat de topicstarter daarmee geholpen kan zijn? Want je loopt wel allemaal vaag te doen, maar je hoeft niet vaag te doen over legale oplossingen ;-).
 
iptv wat je via kodi kunt bekijken.
ofwel internet tv.
 
Ik kan niet echt zien wat het aanbod is maar zij bieden dus voor ca. 10 euro per maand alle Nederlandse zenders?

En ze raden een Infomir Mag 352 aan als kastje om op de TV aan te sluiten.
 
zelf gebruik ik kodi op een android systeem en zie bijna alle zenders die er maar zijn.
Kijk eens op het kodi forum daar zie je meer. www.forumtv.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan