Website vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Berichten
316
Wat zijn de gemiddelde internetkosten van een website?
 
Ligt er echt aan hoe de infrastructuur eruit ziet, wat de website van de server nodig heeft, wat voor SLA je hebt en de snelheid en schijfruimte.

Maar een site van een particulier hoeft niet meer dan 20 eur. p.j te kosten.

Niet rot bedoeld, maar kon je dit zelf niet onderzoeken?
Zoek tien hostingbedrijven, zoek wat je nodig heb, noteer dit in een spreadsheet, bereken gemiddelde.

Even een vraag: Hoelang duurt je onderzoek nu al?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/877827-server-vraag
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord. Ik heb het niet over sites die door een bedrijf gehost worden, maar ik heb het over gewone websites. Voorbeeld: stel dat ik een website maak, wat zouden dan de maandelijkse internekosten zijn? Zulke websites bedoel ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Elke site wordt gehost! Elk huis staat toch op een gereserveerde lap grond, nietwaar? De hosting kan verschillen in de levering van webruimte, maar ook tot de levering van netwerktoegang tot je eigen server.
 
Gelezen, bedankt. Maar ik heb het over websites die je zelf host, met je eigen servers. Trouwens, Stel je voor dat ik software heb waar een website niet zonder kan, ( t is slechts een voorbeeld.) is minstens 55 euro per maand vragen veel? Denk je dat elke website zich zoiets zou kunnen veroorloven?En 100 euro dan? Hoeveel denk je dat ze bereid zijn te betalen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kent ze wel he. De meeste gaan voor een goedkopere hosting dan 50 euro p/m. 50 euro of meer, dat is toch meer voor degene met een dikke buidel of bedrijven die zich moeten profileren. Ik wist trouwens niet dat je zelf host. Dat las ik niet in je vraag.
 
Lol, ik host niet, ben gewoon nieuwsgierig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben niet eens boos, maar eigenlijk jammer van mijn tijd. Niet meer doen he. :p
 
Je bedoelt 50 Euro per jaar :d Of heb je het over compleet opgeleverde webshop software incl. hosting?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan