Teamviewer unattend

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
1.087
Ik heb teamviewer geinstalleerd op enkele computers als unattend, maar nu kun je vanuit die computers de andere computers overnemen. En dat is niet de bedoeling. Iemand die weet hoe dit op te lossen? Alvast bedankt.
 
Met Teamviewer kan je alleen een andere PC overnemen als daar ook Teamviewer draait en je de ID en Password weet.
 
Met Teamviewer kan je alleen een andere PC overnemen als daar ook Teamviewer draait en je de ID en Password weet.

Dank voor de reactie. Bij een unattend werk dat niet zo, daarom ook mijn vraag aangezien ik de oplossing niet kan vinden.
 
Bij unattended werkt dat ook zo. De computer waarop de unattended installatie is gedaan kan door een andere PC met Teamviewer worden overgenomen, maar ook dan heb je het ID en Password nodig.
 
Bij unattended werkt dat ook zo. De computer waarop de unattended installatie is gedaan kan door een andere PC met Teamviewer worden overgenomen, maar ook dan heb je het ID en Password nodig.
Dat zul je ergens apart moeten instellen, maar op dit moment zie ik niet waar.
 
Klik eens links bovenin op Verbinding en kies dan: Toegang zonder toezicht instellen:
TV.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan