Executable

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.682
Hallo,
Ik heb ooit een toepassing gemaakt die ik kon opstarten zonder dat je in access zelf belandt (met shift-enter kom je er wel in) maar ben het kwijt hoe dat moet... kan iemand mij dat nog eens uitleggen? Bedankt en prettig einde jaar!
 
Ik heb ooit een toepassing gemaakt die ik kon opstarten zonder dat je in access zelf belandt (met shift-enter kom je er wel in)
Je kunt wel zelfstandige applicaties bouwen, maar ik vermoed dat het daar niet om gaat; dan bouw je een executable in VB die dan toevallig een database gebruikt. Daar kun je nooit met <Shift>+<Enter> inkomen trouwens, daarin kun je alleen via de broncode iets aanpassen. En dan moet je een nieuwe versie compileren. Weet je zeker dat je een ‘executable’ bedoelt?
 
links boven bestand, dan opties, huidige database, bij formulier weergeven aangeven welk formulier je wil opstarten bij openen en dan ok en is shift linker muis knop
 
Zal wel geen “executable” zijn maar iets dat er op gelijkt he Michel.. je weet wel wat ik uiteindelijk bedoel
 
@impulsief: dat is denk ik niet wat TS bedoelt, want dan zie je nog steeds de Access schil en de menu’s en zo. Mocht de vraag wel die kant opgaan (wat ik dus ook denk) dan is het wel,mogelijk om de hele Access schil te verbergen. Uiteraard moet je dan wel een startformulier hebben, en alle noodzakelijke handelingen vanuit dat formulier kunnen benaderen. Overigens kun je de zaak dan helemaal dichtspijkeren door ook <Shift>+<Enter> te verbieden. Maar dan moet je ook toetsen als <F11> uitschakelen om te voorkomen dat een gebruiker alsnog bij de modules komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan