OCZ vertex 450

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdbeste1

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
51
Ik heb een computer overgenomen van een collega . Betreft een Hp Pro 350 desktop i3 . Bij het openschroeven ( ik wilde mijn oude ssd overbouwen) kwam ik erachter dat er ook nog een losgekoppelde OCZ vortex 450 SSD in zat. Ik heb deze weer aangesloten en de pc opgestart. Bij het opstarten zie ik een blauw schermpje waarin een wachtwoord gevraagd voor de Vortex . Dit wachtwoord is niet bekend bij mijn collega ( was een pc van zijn andere werkgever) Wat moet ik doen om deze SSd weer werkend te kunnen krijgen ? En zit dat wachtwoord dan in de BIOS opgeslagen of ergens anders?
Wie weet hoe dit werkt? graag jullie advies :thumb:
 
Kijken of je de schijf op een of andere manier kunt formatteren. Daarna is hij gewoon weer te gebruiken. Of de schijf is definitief encrypted en beveiligd, in dat geval is het jammer.
 
Ozc vertex 450

SSDLife.pngSSDLife_SMART.png

Hierbij nog wat informatie die ik kreeg toen ik de losse SSD aan sloot via een hardeschijf uitlees apparaatje via USB
Hierin staat dat de schijf eigenlijk nog goed is maar als ik dan op SMART klik komt er meer info vrij waarin gesproken wordt over
alles : unkwone atribute . Ik kan verder niks benaderen of uitlezen . Er is niks zichtbaar als schijf. Heb hem ook in een andere PC aangesloten
maar dan wordt er ook over een error gemeld in de vertex 450
Wie oh wie ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan