Fotoboek zomaar verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fbruin

Verenigingslid
Lid geworden
7 jun 2002
Berichten
24
Beste mensen

Mijn vrouw is op de site van Kruidvat bezig geweest een fotoboek te maken. Dat heeft haar enkele uren gekost...
Na elke pagina, die ze afhad, klikte zo op opslaan.
Maar op enig moment (nadat ze dat weer gedaan had), was het hele fotoboek van de radar!
Foetsie, verdwenen!!!

Wat te doen ?
Mag ik hopen dat die nog op Kruidvat.nl staat, en zo ja, hoe kom ik daar dan bij ?

Help!

Met vr gr
Frank Bruintjes
 
En heb je al contact gehad met Kruidvat.nl?
 
Volgende keer altijd het off-line programma gebruiken...
https://www.kruidvat.nl/fotoservice/maak-je-fotoboek.html
Waarom zou je het risico nemen om online te werken?
Alleen als er niets anders dan een tablet in huis is, kun je niet offline werken.
En een laptopje is toch anders wel even te lenen bij iemand die je en v.v. vertrouwt?
 
Laatst bewerkt:
Kruidvat zegt dat fotoboeken 6 maanden worden opgeslagen. Laten we dan hopen dat dit ook een automatische functie is binnen het programma. Je zou dan zo moeten verder werken.
Als het bestand er dan niet staat en ook niet onder menu/instellingen/voorkeuren te vinden is dan denk ik dat het een verloren zaak is. Er is al een klacht over geweest en Kruidvat reageert daar niet op.

In het algemeen (niet in het voorgaande)
Een ezel stoot zich geen ... Dus als je zaken, berichten typen direct online doet, ook op fora en berichten intern in websites schrijft, sla ze tussendoor op of nog veiliger, schrijf het bericht eerst in een Word-document (ook opslaan) en plak het als het klaar is in de editor van de website. Ik heb al zo vaak meegemaakt dat websites en fora uitvallen en dan kun je weer opnieuw beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan