Waarom komt email adres in rood?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Homaco

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2017
Berichten
27
Als ik een email adres gebruik uit mijn adressenboek dan komt dit in de adres regel gewoon in het zwart te staan.
Nu stuur ik een e mail aan een ander adres maar nu komt het adres in rood te staan.
Vraag is dan ook waarom in rood?
Bedankt bij voorbaat voor uitleg.
Belinda

lotisico in rood.jpg
 
Kennelijk om aan te geven dat dat adres niet in je adresboek staat,
 
Kan je dat ook uitschakelen?
 
Kennelijk om aan te geven dat dat adres niet in je adresboek staat,
Op internet kun je lezen dat dit ook voorkomt als het adres wel in het adresboek staat. Blijkbaar kan de cursor ergens in een rood veld blijven 'hangen'. Er zijn al berichten uit 2014 en men praat over een bug en doet 'wetenschappelijk onderzoek' maar echte snelle en goede oplossingen zie ik niet. Kijk hier eens naar.
 
Dat werkt wel maar ben je wel de autocomplete functie voor adressen die wel in het adresboek staan kwijt.
 
Ik dacht als ik het zag, altijd dat het dan een niet bestaand adres was.
Heb het in tijden niet meer gehad.

Maar als ik type info@helpmij.nl komt het in het rood te staan. Dus dit email adres bestaat niet?
Maar ik klik ik nu op dit adres in het bericht, opent Thunderbird en staat het adres gewoon in het zwart, ik heb het niet opgeslagen.

Ik heb versie 52.5.0 en welke heb jij?
 
Laatst bewerkt:
Dat werkt wel maar ben je wel de autocomplete functie voor adressen die wel in het adresboek staan kwijt.

Dat werkt bij mij dan weer anders :). Heb de instelling aangepast zoals in de link beschreven; adressen die niet in het adresboek staan worden nu gewoon in het zwart weergegeven en adressen die wél in het adresboek staan worden ook automatisch aangevuld (autocomplete).
 
Allemaal bedankt voor de reactie's.
Het blijkt in de praktijk dat het e mail bericht gewoon verstuurt wordt.
Het waarom is mij nog steeds niet duidelijk maar er zal t.z.t wel een oplossing voor komen.
Wat femke98 schrijft klopt precies.
Groetjes,
Belinda
 
Heb de instelling aangepast zoals in de link beschreven; adressen die niet in het adresboek staan worden nu gewoon in het zwart weergegeven en adressen die wél in het adresboek staan worden ook automatisch aangevuld (autocomplete).

Dat doet het hier ook zonder dat ik iets heb hoeven veranderen. Dus wat in mijn adresboek staat wordt automatisch aangevuld.
 
Het waarom is in bepaalde gevallen wel duidelijk, alleen is het in andere gevallen niet te volgen. Volgens mij komt er geen oplossing. Het begint al in 2014 en het is nu 2018. Lees maar wat er allemaal over geschreven staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan