Online bestelsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

melbio

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Berichten
29
Goedenmiddag.

Een goede vriend van me heeft een restaurant overgenomen van de vorige eigenaar.

Mijn taak hierin is dat ik de website van de restaurant die alleen informatie beschikt compleet hebt veranderd in online eten bestellingen. Gebouwd in wordpress.

Naast Thuisbezorg.nl kunnen klanten nu via onze nieuwe website rechtstreeks eten online bestellen en het eten wordt dan bezorgd. Alleen dat laatste stap is mij nog onduidelijk. Hoe ontvangen wij de online bestellingen van de klanten zonder tussenkomst van Thuisbezorg.nl. Het is niet de bedoeling dat we mail krijgen of via dashboard in wordpress moet gaan kijken.

Wij zijn ook aangesloten bij Thuisbezorg.nl. Online bestellingen hierin is heel eenvoudig. We krijgen in onze restaurant de bestelling binnen uit een apparaat met een bon met daarin de bestellingen. Dit systeem willen we ook zonder tussenkomst van Thuisbezorg.nl

Alle suggesties is welkom.
 
Ja dat klopt. We zijn aangesloten bij Thuisbezorg.nl. Ik heb de voorwaarden gelezen en ik kan er niets uithalen.

Ik moet een software hebben om orders binnen te krijgen of de apparaat moet rechtstreeks aangesloten zijn in online bestellingen. Zoiets
 
Ik heb best veel ervaring met website bouwen met Premium Themes van WordPress, heb ook aantal webshops voor vrienden gebouwd. Het ziet er professioneel uit en de online orders krijgt de eigenaar gewoon binnen via mail en de product wordt dan verstuurd via post, dus daar maak ik geen zorgen.

De website die ik nu aan het bouwen is voor 95% af. Alleen het probleem is wat ik al zei. Online bestellingen moet rechtstreeks zonder tussenkomst van Thuisbezorg.nl in onze restaurant binnen komen.

Een klant besteld via onze website drie Pizza's. Klant voert adres gegevens in en betaald. Dit online bestelling moet in onze systeem in de restaurant te zien krijgen.
 
Dan zul je iets zelf moeten knutselen. Een raspberry PI die aan de ene kant de printer aanstuurt en aan de andere kant de bestellingen ophaalt uit de webshop. Geen idee of er standaardsoftware voor is. Ik zou zeggen, probeer Google/Altavista/Yahoo eens.
 
Helmpij Forumleden, bedankt voor het meedenken :thumb:

Ik heb het gevonden. Het is inderdaad online order printer voor restaurants. Dit video is exact wat ik bedoel. https://youtu.be/uDho7G6Nn5I

Alleen ik weet niet hoe ik het apparaat moet koppelen aan onze nieuwe website. Ik denk domeinnaam en portnummer?
Ik ga morgenmiddag naar de zaak toe om het systeem uit te proberen. Alle suggesties zijn welkom.

Ik laat jullie weten of het is gelukt.
 
Update:
We zijn aan 't verbouwen. Er komt een kompleet nieuw balie. Ik kan helaas nog niet aan de slag met het apparaat (online order printer). Heb dus nog geduld :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan