• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro's werken die in office 365 Excel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WIMLIN

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Berichten
429
Macro's die werken in Excel 2016 werken die ook in Excel office 365 op de ipad?
 
Kan je toch zelf even proberen? Op de Ipad waarschijnlijk niet. Maar is eigenlijk ook niets over te zeggen.
 
Marco

Ik had macro gekregen van iemand om foto's automatisch te verkleinen. Maar de foto's worden gemaakt op een iPad en daar kreeg ik deze macro niet werkend en kan ik dus de foto's niet automatisch verkleinen. Dus vandaar de vraag omdat ik misschien wel iets fout doe.
 
Je typt zo'n vraag toch heel simple net zo makkelijk in Google en omdat meer mensen vast dit probleem hebben, krijg je vast veel goede antwoorden.
Snap je het toch niet dan vraag je het alsnog hier, zijn genoeg mensen om dan jouw probleem verder op te lossen, maar dan weten we al meer.
Het is dan ook handig om het bestand hier neer te zetten zodat het getest kan worden....
 
Het antwoord is heel simpel: macro's werken niet op een ipad.
 
Sorry mensen. Meestal ben ik ook wel van google. Had ik bij deze vraag even niet aan gedacht. Was zo blij eerst dat ik geholpen was mbv een marco foto's te verkleinen in excel. Alleen ik wist toen nog niet dat het op de iPad niet werkte. Toen had ik heel snel de vraag hier gepost. Had beter kunnen nadenken en nu zie ik ook de knop niet om de vraag op opgelost te zetten.
 
De vraag op "opgelost" zetten doe je in/bij de eerste post
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan