• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vastlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexcellern

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2015
Berichten
130
Sinds enige tijd loopt excel vast zodra ik een excel document open terwijl er al andere excel documenten geopend zijn.
Hier had ik voorheen nooit last van.
Ik heb al een schijfopruiming gedaan, ccleaner enz.
ik heb het ook een getest door alle programma's te sluiten en alleen excel te gebruiken, om capaciteitsproblemen uit te sluiten!
Er is ook geen verband met welke files je gebruikt, bij allen kan het ontstaan!

Het 1e document kan ik meestal wel openen, een 2e meestal ook nog, maar worden het er meerderen, dan gaat het mis. En nee, ik wil de andere niet eerst sluiten, heb ze voortdurend nodig!
Ik heb een idee dat het iets met de beveiligd weergaven te maken heeft, maar weet niet zeker! Deze valt namelijk in 1e instantie niet te benaderen, omdat de boel vastloopt, ook andere excel files zijn dan niet te benaderen, maar zodra je lang wacht en je de beveiligde weergave kan uitschakelen, dan is het probleem over.
Soms, als je heel lang wacht, dan kun je beveiligde weergave sluiten en dan zijn de files weer toegankelijk, maar soms duurt het gewoonweg te lang en moet excel via taakbeheer worden gesloten!

Wie weet de oplossing?
 
waarom stel je de vraag twee keer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan