Mijn Documenten verplaats naar d: schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdbeste1

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
51
Ik heb per ongeluk mijn documenten map van uit c naar de d: partitie verplaats ipv een nieuwe map op de d: partitie aan te maken.

Ik wil dit weer graag herstellen maar alles wat ik probeer lukt niet. Ook systeemherstel doet het niet. Is er toch een manier om dit weer netjes te krijgen?

Ik hoor het graag. Mvg Jan
 
Systeemherstel zou dat niet oplossen. Je kunt als je dat hebt een volledige systeemkopie/back-up van de C-schijf terugzetten. Dan is de C-schijf weer zoals die was op het moment van de back-up. Let op: wijzigingen gedaan na het maken van die back-up worden dan ook ongedaan gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
als je op eigenschappen van de map klikt kun je de mappen weer verplaatsen naar andere locatie of herstellen.
Dan komen ze weer gewoon in C:/users/ of C:/gebruikers.
 
Wees concreet: Wat heb je allemaal geprobeerd?
 
U heeft nu per ongeluk, met knippen en plakken, de map Mijn documenten naar de D;-partitie verplaatst, maar eigenlijk is dat het meest verstandige wat u kunt doen: de mappen met belangrijke gegevens (documenten, foto's, video's en niet te vergeten de e-mail) verplaatsen van de c:partitie naar een andere partitie, bij voorkeur op een andere fysieke HD/SSD, want als er iets mis is met een pc dan is dat meestal in de C-partitie waar windows staat. Dan is het heel fijn te weten dat al uw belangrijke gegevens NIET ook in die C-partitie staan.

Wat ik altijd doe is in de D-partitie een map maken die ik MIJN GEGEVENS noem en dan verplaats ik al die belangrijke mappen als Mijn Documenten naar de map MIJN GEGEVENS.
Ook handig om een kopie van al die gevens te maken naar een externe HD: gewoon de map MIJN GEGEVENS kopieren en alles wat ik belangrijk vind is in één klap gekopieerd.
 
Laatst bewerkt:
En daar ben ik het ook helemaal mee eens. Zelf plaatst ik het ook op D. Ook foto's en muziek etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan