edtech Karaoke Faceb.

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkkist

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Berichten
278
Wat is en doet Edtech Karaoke Faceb.

Officieel of een gemene plaaggeest?
 
De wondere wereld van de EdTech tools in het kort.

Dit brengt ons dan eindelijk tot de 'real fun stuff', namelijk de bonte verzameling aan tools en systemen, nieuw en oud, die men kan inzetten zowel binnen als buiten de klasmuren. De rijkheid aan mogelijkheden die de exploderende EdTech sector aanbiedt, geeft aanleiding tot vele duizenden experimenten, zowel binnen als buiten de klassieke klasomgeving over heel de wereld. Enthousiaste docenten, studenten en andere betrokkenen experimenteren er samen op los. Deze online tools situeren zich op verschillende vlakken: het aanmaken en consumeren van leermateriaal, het samenwerken en co-creëren, het communiceren en feedback geven, het geven van opdrachten en oefeningen, het evalueren, testen, examineren, beoordelen en belonen, het aanmaken van online portofolio's en opvolgen van de ontwikkeling van competenties, het begeleiden van stages op de werkplek, het monitoren van het gebruik van de leeromgeving en het succes ervan analyseren o.b.v. learning analytics, enzovoort...

over het algemeen genomen probeert facebook je alles door de strot de duwen om zoveel mogelijk te verdienen. Daarom is hij zo groot geworden de slimmerik
 
Laatst bewerkt:
Nou nou nou!!!!!!!! :)
Da´s niet misselijk zeiden wij vroeger.
Hoe krijg je dat allemaal bij elkaar, manamana :)

Ben ik dus ingetuind en zit nu met 3 facebook´n
Dus uitloggen en dan opnieuw inloggen met de alleen mij bekende password en naam, denk ik dan maar

Bedankt Bedankt, ik ga slapen .
Trusten allemaal
 
Beter ver van weg blijven. :thumb: Slapen, nu al? :D
 
Laatst bewerkt:
Tja Henkie, met je twee CVA's en 9 TIA's is nu nog weer op second life mijn tweede leven te spelen en dan dit gedoe, is het te laat. Dus weltrusten
 
Dan wens ik jou het beste Henk. Keep on moving :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan