geen firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Door Windows defender is
firewall uitgeschakeld, probeer ik deze in te schakelen krijg ik een melding ( 0x8007045b) speedcat geprobeerd te draaien doch deze in niet gratis..is er een oplossing voor mijn probleem .??

Windows 10 op Medion laptop.
Mvrg.Kees
 
Herstel punt terug zetten proberen?
 
Herstelpunt wordt afgebroken en wordt dus geweigert. Terug zetten naar december 2017 is de enigste die ik heb , is helaas onmogelijk...
 
Hallo manamana en andere, excuses voor late reactie doch vanwege drukte nu weer pc tijd.
Start ik pc ( laptop) op loopt alles goed dus achtergrond is er en de buro snelkoppelingen zijn er , duurde wel vrij lang , nu doet beeld alleen traag knipperen , dus achtergrond blijft maar buro blad raakt leeg en direct daarna weer normaal beeld , na enkele seconden weer beeld te verversen dus weer alles weg.
Ook met muis proberen iets aan te klikken gaat niet.
Dus ook het aangeboden van manamana lukt vooralsnog niet.

Kees riedijk.

Manamana windows trubleshooter lukte na veel pogingen.... het knipperen stopte even... nu shooter laten updaten en komt met antwoord:
“ er is een fout opgetreden tijdens het oplossen van probleem” ( blauwe tekst )
Daaronder zwarte tekst. “ er is een onverwachte fout opgetreden .De wizard Probleemoplossing kan niet worden voortgezet”
Nu laptop maar weer opnieuw opgestart . En weer begint knipper verhaal..


Kees..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kees kijk eerst eens of er updates zijn voor je windows 10. Kan zo maar zijn.

Werkt jou office nog wel?
 
Laatst bewerkt:
Updates waren er niet , morgen ff kijken of office nog werkt...mn email in ieder geval niet meer..klik ik op email dan gaat wel explorer open ...maar in een blank scherm...verder gaat hij niet..
 
Vaak zijn dat van die foutmeldingen die dan van het een in het ander vallen. Soms is een instelling niet lekker, of werkt een programma niet goed doordat het beschadigd :confused: is enz enz.

Laat maar weer weten als het zover is.
 
Beste manamana , er is niets meer te beginnen...buroblad compleet , buroblad leeg...en dat constant..zal proberen youtube filmpje te sturen..

[video=youtube_share;_o0qfzRvyTk]https://youtu.be/_o0qfzRvyTk[/video]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laat MBAM er maar eens overheen lopen. Pak de free versie. Volgens mij is je computer besmet.

gratis versie pakken. https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/

Krijg je nog foutmeldingen?

Kijk ook eens bij apparaatbeheer, staan daar uitroeptekens of gele tekens?
 
Laatst bewerkt:
Mbam gaf 336 fouten , deze gewist...herstart pc ,Mbam weer gedraait en is schoon..pc gaat weer knipperen na enkele minuten stopt knipperen.
Geen fouten melding en geen uitroep of gele tekens bij alles van apparaatbeheer.
Geeft wel soms dat firewal is uitgeschakeld doch deze is niet in te schakelen. Na diverse herstarten start pc nu helemaal niet meer...geeft blauw scherm met er is pc probleem deze moet opnieuw opgestart worden , herstart gaat dan van zelf en eindigt dan in AUTOMATISCH HERSTELLEN , de pc is niet goed opgestart , heb nu keuze opnieuw opstarten en geavanceerde opties , opstarten geeft zelfde weer, bij opties kan ik pc uitzetten . Uitdaging om weer leven er in te krijgen.? Pfffffff
 
Als je er weer in bent maak de een nieuwe user met admin rechten aan. Mss is jouw profiel beschadigd. Volgende keer toch maar een systeem kopie /image maken..
 
Er was geen leven meer in te krijgen , wat ik ook doe hij start gewoon steeds opnieuw op ..tot blauw scherm en start weer opnieuw...nu recovery disk opgestart en hij leeft weer..alleen ALLES is weg..snik..snik.. alleen nu weer windows 8 ipv windows 10. Want windows 10 had ik toen gratis als update..dus windows 10 zal niet meer kunnen.....ja als ik hem kook.
Mogelijk iemand nog optie om weer die gratis update naar W 10 op te halen..? Maar pc gaat weer leven..
 
.... hij leeft weer..alleen ALLES is weg..snik..snik..................Mogelijk iemand nog optie om weer die gratis update naar W 10 op te halen..? Maar pc gaat weer leven.
Mooi, pc is iig niet stuk.
Je kunt Win10 toch installeren... de code zit opgeslagen in het bios systeem. Eerst installeren, kiezen voor code overslaan of zo, herstarten en de code staat er.
Zo werkte het althans bij mij.
???
Ook al data, fotos, etc?

Met deze tool kun je de juiste iso downloaden en op usb stick of DVD zetten.
https://tweakers.net/downloads/40099/microsoft-windows-and-office-iso-download-tool-417.html
 
Laatst bewerkt:
Hallo alle helpers.
Na veel doen en nogeens doen draait mijn goede PC weer. ook de W10 installeren , zoals reeds gevraagd is na veel zoeken ed toch gelukt, installeren duurde wel HEEL LANG maar mag de pret niet drukken.
Ik bedank nu allen weer voor de fantastische hulp die ik heb gehad...alleen BEN en BLIJF ik helaas een leek. en zal best weer eens terug vallen op hulp...De oorzaak dat ik hulp vraag komt ook wel dat ik veel rommel met mn laptop...programma erop...bevalt niet oid en gooi weer weg...dat geeft denk ik weleens schade .....en daar heb ik dan gelukkig HELPMIJ weer voor.
ALLEN NOGMAALS BEDANKT...ik sluit deze vraag ook gelijk af met OPGELOST.
 
Download dan alleen programma's uit betrouwbare bron. Mijn computer loopt al 4 jaar zonder problemen.:D
 
Mooi dat ie het weer goed doet.
Maak nu meteen een systeemkopie, hoe lees hier:
https://www.schoonepc.nl/optim/backup.html
Verknal je hem zet je terug.
Lees wel door dat je nog een recovery usb stick moet aanmaken (of DVD).... die heb je dan nodig.
Die moet je allemaal wel goed bewaren, systeemkopie op een andere schijf zetten en het liefst een backup ervan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan