• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

zoekscherm op een form maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rocknroadie

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2016
Berichten
184
Hallo,

in navolging van een aantal eerdere vragen stoot ik opnieuw op een klein obstakel waarvoor ik graag beroep wil doen op jullie hulp.



ik heb een redelijk uit de kluiten gewassen tabel met gegevens van zalen. nu wil ik een form (ja moet echt via een form :) )waarin ik een aantal criteria kan invullen. vervolgens moet er met die criteria in de tabel gezocht worden en moeten alle zalen die aan de criteria voldoen in een lijst (in hetzelfde form) weergegeven worden.

de criteria zijn:

- capacityrange (geef alle zalen met een capaciteit van bvb 500-800) deze ranges zijn vooraf bepaald. (staan in kolom CU van het bestand in bijlage)
- Podium afmetingen hier moet een minimale breedte (StageWideWallToWall), een minimale diepte (StageDepth) en een minimale clearance (Clearance) opgegeven worden.
- Land

de criteria mogen 0 of leeg zijn. indien alle criteria leeg moet de ganse ijst weergegeven worden.

vervolgens moeten alle zalen die aan die criteria voldoen weergegeven worden in een lijst.

nu, het zoeken op 1 criteria heb ik via een andere vraag kunnen oplossen.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/925503-keuzelijst-met-invoervak-in-een-form

ik denk dat de oplossing op deze vraag ook in die richting moet gezocht worden maar weet het niet zeker. ik heb al geprobeerd om via deze weg een oplossing te vinden maar ik weet niet hoe ik 3 criteria kan meegeven aan de "zoek"opdracht...

ik hoor graag of wat ik wil wel kan in excel.....

alvast bedankt

Marc


Bekijk bijlage venuelijst.xlsx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan