kan krant niet meer lezen (GC Adobe Flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik werk met Google Chrome daarom post ik deze vraag hier (als dat verkeerde rubriek is mag ie natuurlijk verplaatst worden.

ik lees De Volkskrant op mijn pc altijd digitaal. Sinds een paar dagen lukt dat niet meer
Als ik wil inloggen krijg ik bijgaand plaatje Knipsel Adobe.JPG

als ik vervolgens o de rechtermuisknop druk gebeurt er niets. ik krijg de zaak niet in beweging.

misschien is een aanwijzing dat ik soms bij filmpjes ook de vraag krijg Flash te activeren. Dat lukt dan ook niet.
hoe ios ik dit op?
 
Flash al opnieuw geïnstalleerd? Trouwens nog best wel triest dat de Volkskrant nog Flash gebruikt. Dat is zo verouderd en gevaarlijk.

Liefst zie ik dat ze van Flash afstappen.
 
als je me nu even uitlegt waar en hoe ik flash kan de-installeren en herinstalleren, dan zou ik je zeer erkentelijk zijn. geen idee waar ik moet zoeken namelijk.
 
de info op die website heeft mij geholpen, ik kan de krant weer benaderen.
maar nu zit ik met McAfee Secuity Scan Plus. Daar zat ik niet op de wachten. als ik dat wil uitschakelen lijkt ook Flash verwijderd te worden. Wat te doen?
 
Dan heb je bij het installeren niet goed opgelet. Het installeren van Mcafee is een optie die je uit kan schakelen. Kennelijk heb je dat niet gedaan. Gewoon verwijderen dus en daarna Flash weer installeren waarbij je die optie uit schakelt.
 
Klik bij het installeren niet gelijk overal op ja om het installeren van crapware te voorkomen!

Klik op
windowstoetsr.png
en typ: appwiz.cpl om McAfee Security Scan Plus te verwijderen.

Voor een complete verwijdering is overigens Bulk Crap Uninstaller een betere methode.
 
ik deed wat je voorstelde. ik kom dan bij verwijderen programma's uit. Maar ik zou dan -tenminste dat zegt ie- weer Flash verwijderen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling :(
 
Wat ik al zei, gewoon de hele boel verwijderen en daarna Flash opnieuw installeren waarbij je de optie voor het tevens installeren van McAfee uit zet.

Dat kan hier:
https://get.adobe.com/nl/flashplayer/

En die opties die standaard aan staan zet je dan dus uit voordat je op Nu installeren klikt:

Flash.JPG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan